Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Generelt - Teknisk Analyse

Noen som følger bakkafrost? Syntes den ser skummel ut nå

1 Like

Interessant case!
Som å leke med ilden dette, men med tight sl så går det med en trade på denne. Hadde gjort seg med en god opptur med Seadrill :wink:

1 Like

Seadrill er vel spenstig nok om man ikke skal kjøpe bullderivat?

La ikke merke til at det var Bullsdrl før jeg tegnet opp chartet. Kjente ikke igjen formasjonen der.
Gearing er jeg ferdig med, etter et par år med CMC Markets. Selv Funcom bevegelsene er barnemat sett i forhold til høy garing på olje, spx og kobber.

Sover bedre uten :wink:

2 Likes

Noen tanker om North Energy, evnt. har kjennskap til selskapet? Ser at aksjen toucher 50 dagers snitt og at RSI er relativt lavt (45).

Utbytte på 0,25 kr den 24. februar

Tolker aksjen som en kjøpsmulighet, spesielt hvis den nærmer seg støtte.

3 Likes

Jeg kjøpte noen ETN’er for lenge siden (mener det var Bear og Bull REC derivat 3x). Ikke så kjekt når det ikke går veien for å si det sånn. Kunne aldri tenkt meg å holde slike papirer over natten, men mener å huske det var en på forumet her som hadde kjøpt Gull Bull x3 som han holdt over natten (uten å helt vite hva det var) :wink:

Kjøpte du her @holmes ? Ser det ut som det kan bli en fin inngang imorgen på pullback. 7,98, stop loss 7,94

1 Like

Er ikke med her, men teknisk ser det bra ut

Hode skulderformasjon i befolkningsveksten i Norge?

4 Likes

Har studer ein aksje i ettermiddag. Ser ut til at formasjonen blir oppfylt:

Nesten perfekt pænis formasjon! Indikerer oppgang om HT blir teikna.

2 Likes

Skikkelig utstyr skal henge under tak må vite :smiley:

7 Likes

Real life lol :slight_smile:

ja, måtte i speilet, for å få formene noe lunde riktig, må innrømme jeg la på litt bak. Skal vist være slik i 2017.

2 Likes

Noen som vil si noen generelle ord om candlesticks på slutten her?

Kan ikke måle meg med penisformasjonene til @lassar og @TinvesT over her, men tar gjerne imot innspill på denne:

Mulig dobbelbunn-formasjon sannsynliggjort av doji i dag og med potensiale for brudd ut av lang nedadgående kile?

2 Likes

Er enig i fallende kile som er en bullish formasjon. Det er derimot for tidlig å si om det er en dobbel bunn, vil personlig vært mer komfortabel med å kjøpe enten på gulvet rundt 3.3 eller brudd opp rundt 4.

1 Like

Pen dobbelbunn og brudd opp i Fingerprint gitt at den holder ut dagen (17:30).

1 Like

Brudd opp fra fallende trend NOD

1 Like

Fulgte med handelen her siste timen. Hinsides!
Vurderer et inngang i denne med tight sl. Hoved trenden er massivt negativ, men mye ser ut til å være tatt ut.
Skal vurdere denne mer nøye ila kvelden.

1 Like

Synes den ser grei ut jeg.

1 Like