Ser også ut som høyre skulder i en HS formasjon? Eller?
Det kan nok tokes slik også ja😅 Dette er jo egentlig ingen trading aksje.
Noen som kunne tenkt seg å ta en TA vurdering på Nel?
Fingerprint cards nærmer seg en bunn. Logaritmisk chart.
Synes den ser ganske bra ut teknisk, litt overkjøpt om jeg skal si noe negativt. Kommer den ned til 2.5 vil jeg si det er riktig å kjøpe om man bare ser på TA.
Den som var tålmodig og langsiktig i H&M kunne fått like god avkastning som @megetgod
Begynner å bli attraktivt priset?
#boring rich
HAHA! Hvis den der slår til gir jeg meg ende over.
Lineært ser det jo ganske så tragisk ut:
Kan gå litt lenger ned mot lavt 40 tall, men er grenser for hvor lavt P/E tall de skal ha tenker jeg P/E 7,89
Fallende kile i NOD
Gjerne forklar hva du ser/tenker også, da blir alt så mye mer lærerikt for oss tullinger som ikke kan TA
Jeg prøver å være forsiktig med slikt.
Funcom rundt 3.2-3.3 burde være ett godt bet
Denne formasjonen ser ganske spenstig ut. Interoil
Takk for tips! Ser bra ut, kommer til å kjøpe på støttelinjen her.
@TinvesT før vi kommer helt ut av kontroll tar det inn her.
Jeg slutter meg egentlig helt til det du poster her, og vi ser jo gang på gang i de selskapene som er populære på teknivestor at de kan fremstå både overkjøpte og oversolgte i lang tid, spesielt på rsi.
I funcomtråden så skrev jeg rsi som siste punkt i setningen min, fordi et par (i mitt syn) vesentlige indikatorer som sma50 og nedre bollinger spilte sammen, så kom det ekstra droppet i rsi i tillegg.
Men man skal ta det med et skikkelig klype salt, for som enten @holmes @hakon eller @Alex sa til meg så sliter ofte bollinger med å “ta igjen” bevegelsen til en aksje som beveger seg fort.
Jeg har svære huller i min TA kunnskap, så genialt med diskusjon.
Enig, desto bedre på TA desto høyer treffprosent på trades. Vinn vinn
Vedrørende RSI fant jeg dette også. Her er vi godt over 50 i RSI.
Det er jo både positivt og potensielt negativt med tanke på hvor langt ned det er til RSI 50 her samt bunnen i den stigende trenden.
[quote=“TinvesT, post:1885, topic:97, full:true”]
Slik ser investtech sitt RSI chart på Funcom, på lang sikt. Merker meg at de bruker RSI 90, derfor litt usikker på om det blir riktig å bruke RSI 14 slik som vist i Chartet over her. RSI 50 her vil jeg anta er et meget godt kjøp i Funcom.
Det nærmer seg helg og nye / gamle trading strategier kan finpusses, før man igjen tar fatt på markedet neste uke.
Her er hvorfor det er lurt med en god strategi og at man følger den slavisk: