Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Gi ditt bidrag til Juleaksjonen 2017 🎅

Kjære TekInvestorer, i desember i fjor ga vi over 300 malarianett og reddet kanskje liv.

Jeg tror mange av oss har vært heldige som har vokst opp i et rikt land med trygge foreldre. Men ikke alle har det like lett. I år håper jeg vi kan bidra til noen lyspunkt i livet til barn som har det vanskelig.

Dere har stemt frem to formål med like mange stemmer, så jeg foreslår at vi kan gi det vi måtte ønske til ett eller begge formål.

Skriv gjerne i tråden hvilket formål du har gitt til og hvor mye, så kan vi telle opp og se hvor mye vi bidro med totalt sett i slutten av desember :slight_smile:

De to organisasjonene vi har stemt frem er:

Barn av rusmisbrukere (Vipps nr: 10738) og Barnekreftforeningen (Vipps nr: 02099)

God jul! :santa:

12 Likes

Jeg har startet med å gi 200 kr til begge organisasjonene :slight_smile:

Med Vipps tok det ca. 20 sek

10 Likes

200kr til begge jeg også :slight_smile:

10 Likes

Då har jag också gett 200kr till bägge; tror jag klarade det på under 15 sek faktiskt :wink:.

Väldigt bra initiativ det här! :grinning::+1:t2:

10 Likes

For de som ikke har vips, bare kjøkkenvisp, så er kontonr? :smiley:

7 Likes

Nå har jeg bidratt i tekinvestorers juleaksjon. Har du? (jeg ga 200 til hver som de andre over her)

9 Likes

Ga 500,- til Barnekreftforeningen av en annen grunn i oktober, så ga kun til BAR ved denne anledningen. Overførte 400,- og merket betalingen med Teknivestor Juleaksjon.

9 Likes

Har overført 300,- til Barnekreftforeningen og 200,- til Frelsesarmeen.
Har og overført 200,- til Barn av rusmisbrukere.

Merket betalingene med: Hilsen Tekinvestor Juleaksjon.

7 Likes

Gitt 200 til begge merket Tekinvestor Juleaksjon 2017

7 Likes

Mornigs, fantastisk dette her, donerte også til begge, 200kr, men falt meg ikke inn og merke det.

7 Likes

Hvis du sjekker linkene finner du kanskje kontonummer? Hvis ikke kan du få mitt😂.

3 Likes

Fant :+1: da overførte jeg 200 kr til Barnekreftforeningen og 200 kr til Barn av rusmisbrukere. Merket Tekinvestors juleinnsamling. :smiley::+1:

9 Likes

3 900 kr totalt så langt :slight_smile: Håper vi kan nå 10 000 :smiley:

5 Likes

200kr til hver av de fra meg også :grinning:

8 Likes

200 til hver herfra :slight_smile:

9 Likes

200 til hver, merket med Tekinvestor Juleaksjon 2017

7 Likes

5100 kr nå :+1::smile:

6 Likes

Kom igjen folkens, nå har det vært stille i tråden en stund :smile:

Skal vi ta en ny runde?:joy:

3 Likes