Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Gi ditt bidrag til Juleaksjonen 2021 🎅

TLDR: Støtt Barnekreftforeningen via TekInvestors juleaksjon, få nisselue ut desember


Kjære TekInvestorer,

I Juleaksjonen 2016 samlet vi nok penger til å kjøpe over 300 malarianett og reddet kanskje liv?

I Juleaksjonen 2017 ga vi til sammen over 30 000 kr for å hjelpe barn med kreft og barn av rusmisbrukere.

I Juleaksjonen 2018 og 2019 ga vi til mange forskjellige veldedige formål :slight_smile:

I Juleaksjonen 2020 ga vi nesten 60 000 kr til Barnekreftforeningen mange forskjellige veldedige formål :slight_smile: For en bra gjeng!

Hva får vi til i år?

Som investorer i verdens rikeste land har vi mer enn de fleste, og et lite (eller stort) bidrag fra oss alle kan gjøre en stor forskjell for mennesker som har det vanskelig.

Jeg foreslår at alle som kan donerer litt (eller mye) til Barnekreftforeningen, jeg har satt opp en innsamlingsaksjon hos de direkte, som gjør at vi slipper å betale gebyr til Spleis. Pengene går direkte til forskning på barnekreft.

Du kan selvfølgelig også donere til et annet formål. Skriv gjerne i denne tråden hvilket formål du har gitt til og hvor mye, så kan vi telle opp og se hvor mye vi bidro med til sammen i slutten av desember :slight_smile:

Som en liten gulrot vil alle som bidrar i Juleaksjonen få nisselue på avataren sin ut desember :slight_smile:

God førjulstid! :santa:
Hilsen TekNissen

PS: Husk å bruke denne oversikten fra Innsamlingskontrollen for å finne veldedige formål som ikke lurer deg.

Når en organisasjon blir godkjent forplikter den seg til å følge spesifikke regnskapsregler og etiske retningslinjer for innsamling, og underlegge seg ekstern kontroll.

@trust_level_1 @trust_level_2 @trust_level_3 @trust_level_4

16 Likes

Jeg har bidratt med 500 kr fra Tekinvestor :slight_smile:

5 Likes

Flott initiativ, jeg har vippset 300kr til Barnekreftforeningen :handshake:

EDIT: Jeg klarte jo ikke å lese posten skikkelig, så vippset bare på eget initiativ. Jaja, pengene kommer frem uansett. :wink:

5 Likes

Støttet med 500,- :santa:

5 Likes

Støttet med 300, flott tiltak.

5 Likes

Flott initiativ, støttet med 300kr :santa:

4 Likes

Herlig! Alle har fått nisseluer! :smiley:

2 Likes

God Jul, støtter dem :santa: :smiley:

4 Likes

Støttet ! skulle vært mye mer, men med alle aksjer i bunn så får vi ta igjen å gi mer senere.

Barnekreften er uansett noe av det beste å støtte , har fast trekk hver måned :slight_smile:


:heart: :blue_heart:

5 Likes

Støttet! :santa::heart:

4 Likes

Hyggelig å bidra, men jeg kommer sterkere tilbake med mer når det løsner på børsen! :slight_smile:

3 Likes

Flott initiativ! Støttet

3 Likes

Støttet Amnesty international - for deres arbeid for menneskerettigheter og mot totalitære regimer. 300 kr måneden hver måned hele året.

Støtter også Luftambulansen sin slag-ambulanse-innsamling med like mye.

Jeg håper det holder til å få nisselue. Bare husk å ikke ha nisseluen langt nedover øynene ref. Amnesty sitt viktige arbeid.

3 Likes

Støttet

teknisk ser den fin ut. trenden er stigende. Løp og kjøp

9 Likes

Flott initiativ! Støttet :heart:

3 Likes

Nisseluer til alle :smiley: :santa:

2 Likes

Bra tiltak. Da er jeg også med :slight_smile:

3 Likes

500 kr her også :slight_smile:

4 Likes

Støttet🎅

3 Likes