Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Golden Energy Offshore

Har tatt en post her fredag 13.5 og idag 16.5 og ser det er litt økende interesse så fortjener egen tråd tenker jeg.

Hjemmeside:

1 Like

@srh
@Lundekunde
@CanonBoy
@aksjewonka
@flair

Jeg er litt inn- delvis ut- og så litt mer inn igjen og angrer litt på at jeg ikke nå i senere tid har satt meg grundig inn i denne.

Hva er ditt kursmål pr. 2022 @Lundekunde ?

Har gått under min radar og, rart for båtene har jeg jo sett navnene på tusen ganger😄

Gikk inn på 1,07 da den falt betydelig i slutten av forrige uke, ut på rett over 1,8 idag, dog ingen mega post.

3 Likes

Inne med noen lodd her og DOF fredag. Kvalifiserer begge til lodd :grimacing:

Var voldsomt som denne stakk i dag da, rakk dessverre ikke å kjøpe, men bra tips:)

1 Like

Syns det er ekstremt vanskeleg å setje eit kursmål her. Alt avhenger av korleis ein eventuell utvanning blir med tanke på gjelda, men ved positivt løysning så ser ikkje eg eit problem med at GEOS er på 2 sifra kurs i 2022 så lenge resten av sektoren og fortsetter. Ganske grei gearing i caset og handles på dagens rater på rundt EV/EBITDA 4. Altså viss alle hadde vore på 175k/d med 80% utilization. Så selskapet er ikkje veldig dyrt akkurat

3 Likes

Var det slik at du har mulighet til å sjekke kvar båter er på satelittview, @srh ? Venter på at Energy Empress skal kome tilbake til Haugseund frå kontrakt i Ghana

Jepp :slight_smile:

2 Likes

Tusen takk. Då får vi håper den kjem rett inn i spotten til fantastiske rater :slight_smile:

1 Like

Det har du også mulighet til: MarineTraffic: Global Ship Tracking Intelligence | AIS Marine Traffic

Ikkje når baten er utanfor Coastal Range. Då må ein ha medlemsskap
Men ser den var tilbake til Coastal Range igår

Tok et bet her i går.
Er det gjeldsforfallet som holder denne tilbake?
Tenker som så at, siden det ikke har kommet noe angående gjelden enda og mai går ut i midten av neste uke, så er det nærliggende å tro at dette forfallet blir utsatt, også med tanke på markedsbildet.


Denne blir veldig nice. Tipper 300k/d

Nice, blir denne meldt?

Ikkje børsmeldt nei. Tviler på det

Ok, er jo ganske betydelig for selskapet, men bra du følger med Lundekunde. Kommer raten ut da?

1 Like

Får håper raten kjem etterkvart. Men er ikkje sikker. Eit par dager siden blei det gjort ein liknande jobb for 300k/d for ein så og seie eksakt lik båt

2 Likes

Tok ett lodd på 2,68

1 Like