hehe,sorry,-svarte litt for fort
det stemmer Greenstat skal børsnoteres en gang i løpet av i år.
hehe,sorry,-svarte litt for fort
det stemmer Greenstat skal børsnoteres en gang i løpet av i år.
Dropper greenstat emisjonen i høsten som var til fordel for ett annet selskap. Men har fått litt ekstra kapital nå, og har veldig lyst å være med i greenstat på lang sikt.
Så håper jeg for tegnet meg i neste emisjon
Litt nytt om Glomfjord Hydrogen:
Bygger stein på stein.
Veldig bra. Satsingen (og avtaler) i India kan bli en viktig faktor for verdsettelsen ved børsnotering vil jeg tro.
Bull for Greenstat:
Fikk tilbud om ny emisjon nå. 7.5kr noen som har vært med her en stund?
Jepps. Gleder meg til børsnotering Veldig aksjonærvennelig selskap som bygger sten for sten.
Angrer meg for at jeg ikke tegnet på 2-3kr
Du traff blink, Saga pure har tegnet seg i pågående emisjon.
kilde?
Mail fra Greenstat til alle aksjonærer som har meldt interesse for emisjonen.
Såg det Storm
Simonsen og Frihammer er gamle kjenningar fra Norsk Hydrogenforum. Casen til Greenstat blei nok deriska ein del når Aker kom på banen, så det er nok det som har utløyst interessa til Saga Pure.
Ny emisjon 30.august til NOK 7,5. Selskapet tapte 6,5 MNOK i 2019 og 19 MNOK i 2020. Hva er egentlig investeringscaset her for dere som er fulgt selskapet en stund?
Sitatramme
Selskapet lever av nye emisjoner…
De skal snart på børs har jeg sett nevnt tidligere så jeg tror denne vil gå godt fra emikurs pre-børs. De har jo en del cases som de jobber med.
Grønne invisteringer. Eks hydrogen
Ja stemmer, utfordringen er at inntektene ligger noen år fram i tid, ikke så ulikt NEL og HydrogenPro…
Det kan nevnes at Aker sitter på ca 22% av aksjene fra emisjon på 4 kr. Antar de ser med fryd på investeringen i selskapet mtp posisjoneringen i Asia og India spes. Det er hydrogen, solenergi og vindkraft de utvikler👍Lykke til . Vært med i de to siste emisjonene og tegner noe mer i slutten av august. Veldig tro på strategien deres👍
Skal dette selskapet noteres på børs?