Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Gull som investering đŸ„‡

Det stemmer.
SpÞrs om de kan overleve bare pÄ gull og sÞlv. Men utrolig deilig Ä handle der nÄ uten alt veksletullet.

2 Likes

MÄ jo vÊre bra volum om dagen pÄ gull og sÞlv. Men litt kjedelig om de konker.

Var nede for pÄfyll nÄ. Han kunne fortelle om Þkt salg i dag. SÄ mulig at Þkt interesse for PM kan redde de.
De fleste kundene som kjÞpte var bekymret for ØstEuropa og inflasjon, kunne han meddele.

2 Likes

Det ser pent ut. Paxgold var nettopp opp i 1955 usd pÄ Binance :grin:

3 Likes

Tror det blir happy days og months frem over.

:hotsprings:

5 Likes

Rekordinflasjon i eurosonen. Merkelig at ikke gullprisen er hÞyere. Men greit Ä fÄ lastet skikkelig opp da.

2 Likes

Ser ut som vi fÄr 1900 som gulv, og ikke som tak. Burde vel definitivt vÊre gjennom nÄ.

2 Likes

Jeg tror farten vil akselerere framover :rocket: Aksjemarkedet ser ekstremt stygt ut spĂžr du meg. Tror egentlig at fallet der bare er helt i startfasen.

Krypto er mer noe man kjÞper fÞr inflasjonen skyter fart og selvsagt nÄr markedet er risk on.

Boligmarkedet har jo vÊrt bra til nÄ, men jeg ser ikke pÄ bolig som noe spekulasjonsobjekt. KjÞpe for Ä leie ut er ikke bra nÄ butikk for min del. Med mindre verdien Þker betraktelig da. Det tror jeg ikke vil skje de neste Ärene.

SÄ gull er vel en av fÄ plasser man burde sette pengene nÄ. Gull og i banken :relaxed:

2 Likes

1 Like

Gullprisen skyter fart nÄ :rocket::star_struck:

2 Likes

Gull, sĂžlv og bear :rocket:

4 Likes

Tenk at nÄ er dagen her som jeg har lengtet etter
 Krakket kommer og Gullet gÄr rett opp 
hehe

Som vi har sagt i 6 mnd nÄ. PÄ tide og fÄ betalt
 hehe

1 Like

Paxgold stÄr i 1980 usd pÄ Binance nÄ. Alt annet krakker. Trenden peker rett opp nÄ :rocket:

Endelig skal jeg fÄ betalt for Ä sitte i det jÊvla Blackrock World Gold :raised_hands:

4 Likes

Vil vi klarer rekorden fra 23.mars som var tidenes stþrste dollar hopp og forrige topp var 70 dollar i 2011. Grunnen da var covid krakk og FED sa ifra om QE
 Fra mars til april gikk da BF gold opp fra -19% til + 14%


23.Mars.20:
On the Comex market in New York, gold for delivery in April, the most active contract, closed just off its day high at $1,567.60, up $83.00 an ounce, or 5.6% compared to Friday’s close.

Monday was the biggest one-day dollar gain in the history of gold trading, surpassing the October 25, 2011 advance of more than $70 an ounce that took the price above $1,700. In percentage terms, today’s performance is the best in over a decade

1 Like

Jeg var innom Kopy en tur i fjor, men i dag ser vi at det ikke bare er dumt Ä sitte med fond fremfor spesielt smÄgruver. Gullprisen opp, men nÄr gruvene ligger i Russland


3 Likes

NĂ„ ser det istedet ut som det ender med et toppstikk i Gull og bunnstikk i aksjer.
Den ikke ukjente buy on rumor/sell on fact effekten.

1 Like

Hele dagens oppgang og mere til borte.

PM er noe for seg selv.

Har vÊrt Bull gull og sÞlv 1-2 Är nÄ. Time to capitalize.

2 Likes

Ikke det at det fundamentale har sÄ mye Ä si for gull, men Putin blir vel muligens pÄ selgerfronten fremover. Og USA har vel heller ikke store intensiver for Ä la han fÄ valuta for gullbarrene sine.