Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hamlet Pharma analyse (HAMLET)

Bolaget sikrer 47 msek og således en tegnings prosent på 116% av ønsket kapital på 40 msek.

Tre stundande Fas 2 resultat i år, og oppstart Fas 3.

Nå kjører vi.

1 Like

Kapitalet har vært en våt filt, men +53% for uken får jeg håpe er en god start på neste steg i selskapets fremtid.

Vært litt av en roller coaster, 2.5 sek til 58 sek, til 1.12 sek.

4 Likes

Sterkt underliggende momentum nå. CwH og mean reversal. Betydelig trigger liste fremover.

1 Like

1 Like

Breakout and re-test? :thinking::eyes: Glidende snitt begynner peke oppover endelig. Tok bare 3 år.

2 Likes

2 Likes

Ja mulig noe for PHO kan være god kombinasjon detection and cure of blader cancer. Handles nå på SEK 2,1 med MC på SEK 268 mill. Nesten ikke omsetning. Går ut fra at DS følger nøye med hva som beveger seg innen for blader cancer.

Hamlet er ufattelig undervurdert.

Regner selv med tre studieresultat nå i år for avsluttende fase 2 inom blåscancer, residiverende cystitt og BPS.

Håper også de lander ett partner avtal innfor Fas 3 med alpha1h. Fast track allerede på plass, og håper de lykkes få accelerated approval.

Det finns en vindu mellom diagnostikk og behandling som er svært prekært i dag der vi ikke har god medisin. Selskapet ønsker bli ledende aktør der, hvor man kan gi alpha1h liberalt da det også savner nevneverdige bieffekter.

Studiene har også vist økende effekt med økende dosering uten forverring av bieffektsprofil. Avsluttende fase nå er en ekstra behandlingsrunde.

I musmodellen måtte man avslutte behandling tidlig fordi det ikke var noen resttumor igjen å vurdere. Det er godt mulig att dersom man øker behandlingsrundorna fra 6 til 12, at effekten er større og sterkere, dvs kanskje tom kurativ behandling.

Spør du meg så er det ett av sverigest mest intressante selskaper, men det er fortsatt ikke direkte bemerket i Sverige blandt investorer. Håper 2024 snur på det.

2 Likes

Man burde jo ikke få så store bivirkninger av å tilføre morsmelk i blæra, litt flåsete sagt :sweat_smile:

Tror du virkelig det er morsmelk man spruter inn i blæren? :crazy_face:

Og jo, kreftmedisin uten bivirkninger er relativt unheard of.

Som sagt veldig flåsete, men jeg tar det ikke fra løse lufta. Leste meg opp en gang i tiden :slight_smile:

Flagy flagy :eyes:

2 Likes

CwH, target WMA200, ~100% i løpet av et par måneder. Koppens høyde 105%. Target er således ca 100% fra b/o.

Fjong

Sikter mot long term target 7-10 sek.

1 Like
2 Likes

Korreksjon og vinstplukk, og så gjetter jeg vi ser > 6 sek.

2 Likes

CwH target kom tidligere enn antatt. Nå utviklet en High Tight Flag, en av de bedre tekniske formasjonene. Taler for sterkt underliggende momentum.

Sikter på target rundt tidligere trading range 8-9 sek.

1 Like

Hvor stor er freefloaten i Hamlet?

126m B aksjer, hvorav 70% er i hendene til topp 10 (grunder ~50%).

Spekulativt, 35-40m aksjer?

Fas 2 resultat incoming?

1 Like