Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hamlet Pharma analyse (HAMLET)

Da får vi se. Legger et litet spek på at dagens flush var det vi trengte for å avslutte konsolideringen etter ca 50% oppgang.

5 Likes

Det er press ned nå, noen skal ut kan det tyde på.

Fortsatt konsolidering. Lav volym.

Ikke av den bullishe typen, kjøp flyttes ned, salgsvegger blir ikke tatt. Dette er aktivt press.

image

Press og press fru blom

Nada volum, ville ikke sagt det er noe press, bare utolmodige småsparere som vil ut

7.45 mulig?

Generelt er det ikke uvanlig at prosessen fra LOI til endelig avtale tar 6–12 uker, noen ganger lenger. Med LOI i starten av mars er det mest interessante vinduet for nyhet om avtale trolig fra nå og de neste 2–6 ukene.

Legg til at både hamlet og motparten jobber mot å bli ferdig med LOIen iløpet av 1mnd

Siden vi ikke har hørt noe så er de forhåpentligvis enige om mye og avtale med signatur ikke langt unna

1 Like

Ikke med LOI vel, men med due dilligence. Så følger arbeidet med avtalen videre i tiden etter det.

1 Like

Spennende tider i møte, tror vi hadde fått en melding nå om forhandlingene hadde krasjet

1 Like

Jeg er enig, ingen nyheter er foreløpig gode nyheter : )

1 Like

2019 vs 2026

Samme setup. Samme kurs :joy:

#Tilfeldigheter

2 Likes

Relmada har ikke forlatt sitt blærekreftprogram, men tvert imot fått FDA-støtte for et nytt registreringsopplegg og guidet oppstart av fase 3 / registreringsstudier for NDV-01 i 2026.

Hvis det faktisk er Medac som forhandler med Hamlet, ligger det tett på å tenke at Medac derfor kan være godt motivert for å få til en avtale. Med 6-12 uker gjennomsnittlig tid til å avklare DD og gjøre avtale, er det tiden fra nå og ut mai måned hvor det er mest sannsynlig at vi får vite resultat av LOI.

1 Like

Akkurat det jeg tenker også, Medac ser nå at deres behandling kanskje blir utkonkurrert. De velger derfor å gå mot lav risiko segmentet som Hamlet har vist effekt i :ok_hand:

1 Like

Truffet målområde på svært liten volym. Vil tenke meg litt konsolidering og absorpsjon nå. Investor møte 29.04, bør kunne gi litt ild om positive utsagn.