Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hamlet Pharma analyse (HAMLET)

Med FPI melding i boks forhåpentligvis snarlig vil det og legge press på eventuelle samarbeidspartnere, all verdi som skapes innad hos hamlet og usikkerhet som tas bort setter en høyere prislapp på eventuelle deals. Ser ikke for meg at dette kan ta veldig mange måneder før det er en avtale i boks. Og med siste meldingen fra hamlet selv er vi nokk helt i sluttfasen av en deal. Tenker sent september, begynnelsen av oktober er bra realistisk.

Du graver babyrage :grinning:
Det ser ud til det er et pletskud :dart: hvis det holder med CIS — da gør det ikke noget der går nogle uger ekstra.
Bliver mere og mere glad for Hamlet og Alpha1H :+1:
Kommer måske til at hjælpe flere mennesker med blærekræft end vi drømmer om :clap:

Og nej — jeg her ikke drøvtygget Wienerbrød :joy:

Tak så langt

Dansken
Sgt . Michel Fr.

Er dette data fra den studien du refererte til 11.juli?
Er det kommet noe nytt fra den?

Vet du hva pilotstudien i Iowa kommer til å koste Hamlet? Har de meldt noe? Finner ikke noe om den.

Nei det er fra pilotstudien i 2007. Fas 2 studien inkluderte ikke CIS. Men mange tumører har noen preg av CIS, men ikke altid definert. Så fantes nok en del i siste studien.

Nei den informasjonen er ikke kjent. Uansett vil den bli billig. Tipper også nåværende Fas 3 vil bli ofantlig billig.

Når Fas II startet økte ikke kostnadene mer enn 0.5-1m per måned. Da rekrutterte man allikevel 56 pasienter, og selskapet burn rate gikk aldrig over 15 msek per kvartal.

Babjuk som leder studien er med som author. Selskapet får nok noen fordelaktige priser. Men skal vel inn 8 klinikker nå over tid, så de vil sannsynligvis øke noe.

Men beregner vi 15-20 pasienter for CIS, så tviler jeg kostnedene er så store.

Primære mål bør være et Europa spesifikt avtal i år. Hvertfall før kassan er slutt. Men trenges det mere så er vi mange som er villige til å gi de hva de trenger.

2 Likes

Takker. Var oppklarende.