Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hamlet Pharma analyse (HAMLET)

Med FPI melding i boks forhåpentligvis snarlig vil det og legge press på eventuelle samarbeidspartnere, all verdi som skapes innad hos hamlet og usikkerhet som tas bort setter en høyere prislapp på eventuelle deals. Ser ikke for meg at dette kan ta veldig mange måneder før det er en avtale i boks. Og med siste meldingen fra hamlet selv er vi nokk helt i sluttfasen av en deal. Tenker sent september, begynnelsen av oktober er bra realistisk.

Du graver babyrage :grinning:
Det ser ud til det er et pletskud :dart: hvis det holder med CIS — da gør det ikke noget der går nogle uger ekstra.
Bliver mere og mere glad for Hamlet og Alpha1H :+1:
Kommer måske til at hjælpe flere mennesker med blærekræft end vi drømmer om :clap:

Og nej — jeg her ikke drøvtygget Wienerbrød :joy:

Tak så langt

Dansken
Sgt . Michel Fr.

Er dette data fra den studien du refererte til 11.juli?
Er det kommet noe nytt fra den?

Vet du hva pilotstudien i Iowa kommer til å koste Hamlet? Har de meldt noe? Finner ikke noe om den.

Nei det er fra pilotstudien i 2007. Fas 2 studien inkluderte ikke CIS. Men mange tumører har noen preg av CIS, men ikke altid definert. Så fantes nok en del i siste studien.

Nei den informasjonen er ikke kjent. Uansett vil den bli billig. Tipper også nåværende Fas 3 vil bli ofantlig billig.

Når Fas II startet økte ikke kostnadene mer enn 0.5-1m per måned. Da rekrutterte man allikevel 56 pasienter, og selskapet burn rate gikk aldrig over 15 msek per kvartal.

Babjuk som leder studien er med som author. Selskapet får nok noen fordelaktige priser. Men skal vel inn 8 klinikker nå over tid, så de vil sannsynligvis øke noe.

Men beregner vi 15-20 pasienter for CIS, så tviler jeg kostnedene er så store.

Primære mål bør være et Europa spesifikt avtal i år. Hvertfall før kassan er slutt. Men trenges det mere så er vi mange som er villige til å gi de hva de trenger.

2 Likes

Takker. Var oppklarende.

Midten av Juli - Midten av august ser ut å være aktive ferie perioder i Prag med noe etterslep.

Gjetter derfor med et PM senest 24 August om FPI.

Mulig litt seig handel frem til dess.

Folket begynner å bli utolmodig. Å kaste kortene så nært MA200 med FPI som trigger i forhåpentligvis nær fremtid er jo et interessant bet.

Markedet har sjeldent vært smart i dette selskap.

Gap er lukket om inget annet

En fattig trøst, kjøpt mer i dag. Så får vi håpe dine spådommer om FPI er rett

🤷

Alt jeg vet er at jeg tror på forskingen :sweat_smile:

1 Like

Sjølvsagt! Ledelsen til Hamlet fremstår bra realistiske i forhold til mye annet i biotek så har troen på at gode nyheter er svært nært. Er vell fortsatt fellesferie i tjekkia så naturlig at ting går sakte

Der brytes nedover, relativt bra volum til Hamlet å være. Er vel ikke bare opsjonsaksjer som selges nå eller…?

Dette blir bare spekulasjon, men kan være at de avventer FPI til samarbeidsavtale er landet sånn at begge kan meldes samtidig for Max effekt i markedet

Har syyyykt vanskelig å se at man taper penger fra denne nivåen. Har blitt en god del kjøp.

Lykke til til oss :palm_tree:

2 Likes

2 Likes

Ble ikke noe melding om fpi.
Håper det ikke strekker ut for lenge.

Har svårt at se den ikke er igang nå? Får vel muligens noe update i rapporten da. Hvis ikke så er det mulig de savner en on-site aktivering, eventuelt innventer avtal før oppstart? Men høres lite sannsynlig ut at de venter.

Eg tror de fikset samarbeidsavtalen først. Og at den er rett rundt hjørne

Da bør den være veldig rundt hjørnet. Føles ikke verdt å vente inn oppstart for å få en liten milestone via avtal. Viktigere å komme igang.

1 Like