Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Har tekinvestor app?

På min tidligere mobil hadde jeg en app jeg brukte men jeg husker ikke hvor jeg lastet den ned, kan noen sende meg link til tekinvestor appen? Forøvrig en meget bra app :ok_hand:
Mvh

Finnes det en app? :thinking:
@pdx :hugs:

Åpne siden i chrome og velg “legg til på startskjermen”

1 Like

Inntil en offisiell app er på plass kan man gjøre som @Atlebassen foreslår :smile:

1 Like

Jeg tuller ikke, hadde den som en app på min tidligere tlf, lastet den ned å gikk inn på den som en app…var genial men var ikke å finne på appstore jeg lastet den ned fra en internettside fra en link her inne på forumet.

Men greit jeg gjør som atle sier og nøyer meg med det, takk for svar :+1::slightly_smiling_face:

1 Like

Du har et poeng, tror det finnes en app som støtter rammeverket forumet bygger på. DEt ble diskutert for en LANG tid tilbake, men husker ikke når.

1 Like

Evilfraud jeg lastet ned appen rundt april å som jeg sier den var genial til 100, bare synd jeg ikke finner linken igjen som ble gitt ut da, for de som ikke har opplevd den er synd, skulle vært allemanseie :wink:

PDX vi ønsker oss veldig en slik app :santa::santa::santa:

1 Like

Til dere som savner app, hva er det dere savner fra websiden? Funker jo greit å legge til websida til på hjemmeskjermen også.

… jeg spør ettersom jeg holder på å utvikle en webside hvor vi bare har tenkt å lage en progressiv web app i stedet for en native app. Mye mindre vedlikehold og utviklingstid.

3 Likes

Har ikke hatt lyst på app før men nå kan jeg ikke leve uten

3 Likes

Push varsler i stedet for/i tilegg til epost varsler tror jeg kunne vært nyttig :smile:

2 Likes

Endret tittel på tråden så folk ikke får inntrykk av at det finnes en tek app :wink:

Såvidt jeg vet, så kan du sende push-meldinger uten å lage en app. Har vel vært mulig siden 2015.

1 Like

For å lodde stemningen litt, hvis du vil ha en egen TekInvestor app, trykk på LIKE-knappen :smile:

24 Likes

Ikke på iOS vel?

1 Like

Stemmer, ubrukelig opplegg :sleeping:

1 Like

For guds skyld ikke…

Android jeg hadde denne appen, men for meg er det vanskelig å forstå hvorfor ikke flere hadde denne appen, og for de som sier det ikke er nødvendig eller ikke ser vitsen med dette har jeg ikke annet å si en dere burde prøvd den…

Syns denne appen burde bli opprettet, hadde gjort dagene litt enklere!