Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Havyard Group (HYARD)

De guidet ihvertfall fortsatt overskudd i år og neste år. De må så klart bevise at de kan levere.

Utfordringer rundt kortsiktig gjeld og salg av virksomhet som du tar opp er jo så klart krevende. Synd når de faktisk har begynt å levere gode resultater.

1 Like

03/06-2019 08:44:00: (HYARD) Kjøper valgt for overtakelse av MMC First Process AS

06/06-2019 11:00:13: (HYARD) Skipsbyggingskontrakt for Havyard Ship Technology

1 Like

14/06-2019 08:05:39: (HYARD) Mandatory notification of trade

Ruller på med mer positive nyheter nå, kanskje denne “skuta” er i ferd med å snu?

02/07-2019 16:14:53: (HYARD) Havyard Group ASA : Selskapsoppdatering og innkalling til obligasjonseiermøte

05/07-2019 11:47:52: (HYARD) Gjennomført salg av MMC First Process AS

Mandatory notification of trade

Avholdt obligasjonseiermøte

HAVYARD GROUP ASA - Regnskap andre kvartal 2019

Her er alt som før ser jeg. Tall på kveld så færrest mulig får de med seg. minus så det synger.
Kom vel kanskje på riktig dag ift sin egen finanskalender denne gangen?

1 Like

Muligens riktig dag, men man vet aldri hvilke regninger man har glemt av. Kan ofte bli mange hundre millioner man ikke visste om :wink:

Jo de må nok investere i en brevåpner og kanskje et skrivebord med skuffe å hive dem i.

1 Like

Et sorgens kapittel dette selskapet de siste årene, men en liten kilde til optimisme er at Norwegian Greentech AS har potensiale for voldsom omsetningsvekst de neste årene mtp fokuset som er på at skipsfarten skal rengjøres.

Jeg gikk ut rundt 17-18, ikke sett på den siden. Damn denne har falt mye! :slightly_frowning_face:

Damn de har rotet mye siden da! Type vi glemte hundre millioner…

2 Likes

Lenge siden jeg gikk ut av denne. Etter at de rotet med regnskap og nå har solgt mmc så er det jo ingen grunn til å se på den heller…

2 Likes

Gikk selv ut av dette selskapet på 15-16 kr. Det var rett beslutning og det som skjer nå er ikke veldig aksjonærvennlig. De er i brudd med lånebetingelser og kurs/MCAP er på et svært lavt nivå, delvis pga det. Ser ingen grunn til å vurdere dette selskapet pr nå, men det kan jo snu senere selv om det ikke ser lyst ut nå.

Ny rente

Begynner denne å bli billig nå? :thinking: