kanskje det løser seg, litt?
Green Yard skal være kjøperen, men ut fra det jeg har sett på nett er det ikke en solid aktør med mye kapital bak seg. Så det blir vel tvilsomt nybygg fremover da. Men noe aktivitet er bedre enn ingenting, så det blir vel vedlike/service og reperasjoner slik flere og flere andre verft gjør.
De fleste har jo mangel på ordrer nå rundt om i Norge, så det skal godt gjøres å “trylle” frem noen større oppdrag. Green Yard ser jo ut som en artig bedrift, men liten og med fokus på opphugging, ikke nybygg. Håper eierne bak Green Yard spytter inn mer penger, men vet ikke om de har det. Samtidig så ser jeg at daglig leder eier en tredjedel, de to andre tredjedelene eies av noen med noen titalls millioner i EK, mens daglig leder har under 1m.
Så her mister Havyard sikkert nok en konkurrent, siden jeg tviler på det blir noe skipsbygging på Kleven Verft nå, det blir skalert ned voldsomt helt sikkert. Blir nok ikke eneste konkursen av skipsverft i Norge i år, var jo flere i fjor også.
Ordinær generalforsamling avholdt i Havyard Group ASA
Resultat Q2 2020
Innkalling til obligasjonseiermøte
Result Q2 2020
Avholdt obligasjonseiermøte
Renteregulering
Covid-19 - midlertidig nedstenging av verfts aktiviteter
Covid-19 - videre nedstenging av verfts aktiviteter
Rar verden vi befinner oss i, nedstengt verft og burde vert med i neste ukes luksusfellen… jaja
Grønn spinnoff. Snakker om 10-20kr aksjen om de tar av.
Må være siste tegnet før esg bobla sprekker
Skulle tro det, men er jaggu ikke sikker…
Helt sykt, hugser en gang for ett par år tilbake når aksjen gikk fra desse nivåene og opp til 15-20kr, skal det skje igjen da ?
Hvem vet i dette børsklimaet…
Helsike for en oppgang…
Helt ville greier, eg kjøpte noen få på kr 4,2
Ikkje mangen kronene i pluss sånn sett, men artig å se prosenten da
Spennede i morgen om det fortsetter, rett over kr 10 eller rett i dass igjen
Noen som tok lodd ? Var inne fra 4-5 og måtte ta et lodd til imorgen…