Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Hedera 🌐

Stemmer. Det tror jeg absolutt, men tror ikke mange vet om det med smart contracts pÄ Hedera enda

SĂ„ den selv, det er veldig kult!

De kjÞrer ganske hardt med reklame rettet spesifikt mot utviklere sÄ trur mange har fÄtt det med seg. Hvis du sÞker solidity pÄ overflow nÄ kommer det opp reklame for hedera smart contracts 2.0

1 Like

Oi, det har jeg ikke fÄtt med meg nei! Skal sjekke det ut, men de har blitt vesentlig bedre pÄ promotering

Fint Ä fÄtt fylt pÄ litt

Spennende tider i Hedera

01.2022: Hedera Governing Council Votes to Purchase Hashgraph IP, Commits to Open Source World’s Most Advanced Distributed Ledger Technology.

02.2022: Ubisoft Joins Hedera Governing Council.

02.2022: Hedera Announces Mainnet Launch of Smart Contracts 2.0. The Hedera Smart Contract Service is EVM (Ethereum Virtual Machine) compatible and runs Solidity.

Dr. Leemon Baird (grunnlegger av hedera) sa pÄ town hall meeting at flere fortune 10 og 500 selskaper bruker Hedera.

Vi vet med sikkerhet at Wallmart bruker Hedera igjennom SKUx kuponger og gavekort. Har ogsÄ lest om at Wallmart jobber tett med IMB med Ä utvikle et (Hedera HCS) forsyningskjedesystem i Hyperledger Fabric.

Jeg er ogsĂ„ ganske sikker pĂ„ at Alphabet (Google) har noe pĂ„ gang relatert til Hedera. Som rĂ„dsmedlem er de forpliktet til nettverksinnovasjon og Richard Widmann “Head of Strategy for Digital Assets” hos Google har vĂŠrt til stede pĂ„ ni Hedera-styrerĂ„dsmĂžter.

Jeg venter i hvert fall i spenning pÄ nyheter og gleder meg til Ä se hva de drar opp av hatten neste gang!

1 Like

Veldig spennende tider i mĂžte! Leste et sted om at Google og SpaceX sammen var et mulig samarbeid med Hedera

2 Likes
  1. Mars er det tid for Hedera Hackathon !

Med stĂžtte fra The HBAR Foundation, Google , LG Electronics, Filecoin gir “Hedera22 Hackathon” utviklere en mulighet til Ă„ prĂžve de nye “Hedera Smart Contract Service” funksjonene og samtidig konkurrere om over 3,5 MNOK i premier.

Imponerende dommer panel fra blant annet Google, London School of Economics, Pfizer, LG Electronics og DLA Piper

1 Like

Likte videoen, de er veldig mye mer frempÄ nÄ enn tidligere har jeg inntrykk av

1 Like


SelvfÞlgelig avhengig av btc, men mulig vi fÄr en tur opp etter en vellykket test?

1 Like

https://twitter.com/metomouk/status/1505536425403555842?s=21 Spekulasjoner, menđŸ€·đŸŒâ€â™‚ïž

1 Like

MÄ legge til at Stader Labs ikke offisiel proxy staking pÄ Hedera nettverket men et DeFi prosjekt.

Akt.io er det fÞrste fullverdige DeFi prosjektet pÄ Hedera og lanseres i slutten av mars. De har et partnerskap med Hedera og Visa sÄ virker som et solid prosjekt.

Jeg har ganske begrenset kunnskap om DeFi men mÄ si jeg er skeptisk til garanti pÄ 8-10% avkastning - det mÄ vel vÊre kraftig substidert og kan vel umulig vÊre bÊrekraftig? Tipper proxy staking pÄ hedera vil ligge pÄ 1-5 %

1 Like

Ja, jeg kan heller ikke forstÄ 8-10% avkasting, men heller ingen ekspert pÄ DeFi. Spent pÄ hva det blir pÄ Hedera, men 1-5% virker nok fornuftig. OgsÄ veldig spent pÄ hvordan nodene fungerer, hva som kreves. Lest at det ikke kreves mer enn en smarttelefon?

1 Like

Men staking er vel en stund til

Proxy staking i Q2

1 Like

Det er en del muligheter for over 10% rente pÄ stablecoins, sÄ synes ikke 8% hÞres forskrekkende ut. De kan plassere pengene i stablecoin-farms og sÞrge for Ä sikre gevinst underveis, og tjene mellomlegget.

2 Likes

Fin bevegelse oppover nĂ„đŸ‘đŸŒ

1 Like

Ser ut som du traff bra med TA :clap:

Tenker vi fÄr litt publisitet med hackaton som begynner pÄ torsdag og det annonseres vel snart et nytt rÄdsmedlem hvis de fÞlger historisk trend med ca. 7-8 medlemmer i Äret.

Swirlds (2017)
Nomura (2019)
Deutsche Telekom (2019)
DLA Piper (2019)
Magalu (2019)
IBM (2019)
Tata Communications (2019)
Boeing (2019)
FIS (2019)
Google (2020)
Wipro (2020)
UCL (2020)
LG (2020)
Zain (2020)
Avery Dennison (2020)
Detons (2020)
eftpos (2021)
Standard Bank (2021)
EDF (2021)
Shinhan Bank (2021)
Chainlink Labs (2021)
LSE (2021)
IIT Madras (2021)
DBS (2021)
ServiceNow (2021)
Ubisoft (2022)

2 Likes

Yes, sett det har vÊrt publisert en del om Hackaton sÄ det blir spennende