Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hedera 🌐

Hvor holder du egentlig coinsa dine?

Bruker nå kun Hashpack til HBAR.

Jeg hadde en del på exchange (Bittrex) men ble nylig utestengt fra konto. Det var så mye styr med kundeservice for å resette 2FA at jeg overførte alt til wallet.

Kan anbefale Hashpack, sikker wallet med mange funksjoner. Fungerer omtrent på samme måte som metamask. Du kan minte og kjøpe NFT på flere eksterne sider med betaling igjennom Hashpack (HashConnect) slik at du slipper å oppgi sensitive opplysninger til ukjente utviklere.

Venter på Ledger Nano S+ for å legge noe på cold storage igjennom Hashpack bare for å teste

Det funker fint det. Har brukt nano x der.

2 Likes

Ja, okay. Har alt på exchange nå, men vurderer Hashpack. Da får jeg kanskje få lagd meg en konto der👌🏼

Det er veldig enkelt å kjøpe HBAR i Hashpack forresten. Det er båre å trykke kjøp i appen, legge inn kort og godkjenne i med bankID. Slipper styret med legitimering og swapping fra annen krypto som man måtte før

2 Likes

Supert. Hvordan er overføring fra en exchange?

Withdraw > Skriv inn din wallet adresse (0.0.xxxxxx) > Confirm

Tar noen sekunder så dukker summen opp i Hashpack.

Du trenger ikke memo fra exchange til hashpack, men andre veien er det viktig.

Det kostet 0.1 HBAR (0,2 NOK) fra bittrex.

Sikkert lurt å teste med en liten sum først og trippel sjekke wallet adresse hvis du skal sende store verdier :sweat_smile:

Okay, herlig! Nei, skal nok trippelsjekke😅 fantastisk hvor lite det koster

1 Like

Veldig til sur den ble nå i forhold til resten

1 Like

Fått fylt på litt underveis nå👌🏼

1 Like
2 Likes

Lite aktivitet her siste året😅

https://x.com/hbar_foundation/status/1782759384742813951?s=46&t=lOWlVqekP7w5VP-n0Sd4aw

1 Like