Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

HexagonPurus

Hexagon Purus receives order from a large European OEM to deliver mobile 700 bar hydrogen refueling station

2 Likes

Hexagon Purus ASA: Mandatory notification of trade

Er nok ikke mye av positive nyheter som hjelper før utdelingsaksjene er kvernet ferdig.

Hexagon Purus ASA: Invitation to the presentation of second quarter 2023 results

Hexagon Purus signs long-term agreement with a major North American OEM for complete vehicle integration of battery electric heavy-duty vocational vehicles

2 Likes

Når skal flere få øynene opp her ?
Kursen er knust til tross for enorme avtaler
Nå kom denne kanonen også
Litt tilbake så signerte de deal med Hino(Toyota) batterisystemer for el trucker med verdi opp mot 20 milliarder (!)
Hino er tredje største eier i HPUR
HPUR leverer altså både til rene ev prosjekter og til alle segmenter innen hydrogen
Har vært oppe i 80 og da var det ikke disse store avtalene på gang som det er nå

1 Like

Hexagon Purus ASA: Results for the second quarter 2023

Hexagon Purus opens new hydrogen cylinder manufacturing hub in Kassel, Germany

Hexagon Purus signs lease agreement for new vehicle integration facility in the US

Hexagon Purus Maritime receives purchase order for hydrogen fuel storage system from Hvide Sande Shipyard in Denmark

1 Like

3 Likes

Virker Meget Lovende, må jo være en god anledning med inngang nå,på dagens kurs??

Ja alt av grønt har krakket noe helt voldsomt
Jeg kjøper ihvertfall nå. Historisk lav kurs

Samme her. Solgte meg ut i mai 2022, men fulgt med den siden og syns nåværende kurs er svært attraktiv, så har kjøpt meg inn igjen siste par ukene. Spent på fortsettelsen, da jeg ikke helt klarer å forstå grusinga av kursen.

1 Like

Hexagon Purus announces orders from Solaris for the delivery of hydrogen fuel storage systems

Hexagon Purus ASA: Invitation to the presentation of third quarter 2023 results

1 Like

Buen må være bra spent nå…

2 Likes

Hexagon Purus ASA: Results for the third quarter 2023