Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

HexagonPurus

Avtalene er ikke i boks enda…

Stemmer det,men det er ikke løse samtaler.

Nei, den første de meldte skal det bare være små detaljer som gjenstår, og den kan vi vel forvente at blir meldt som done deal snart, hvis de børsmelder det da. Den siste har de ikke sagt noe om hva som gjenstår på, men den skal kanskje ikke sluttføres før senere heller for hva jeg vet. Uansett har jeg fått inntrykk av at begge avtalene er svært sannsynlige done deals, spesielt den første med ikke navngitt kunde. Men så klart, så lenge det ikke er sluttført så vet man aldri, antar derfor at det vil være en positiv trigger å melde når avtalene er endelig signert.

Slik som utviklingen har vært i det siste så regner jeg med endelig signeringer vil løfte kursen ganske så kraftig.

Her er et selskap med hendene langt nedi Honning krukkene!!!
Batteridrift av tunge kjøretøy💥
Hydrogen lagring,transportering, fylling💥
Godt finansiert.
Kontrakter på over 20milliarder !!??
Som. Fremdeles nesten ligger på All time Low!!!
WHY ???

1 Like

Slik jeg tolker det venter markedet på endelig signering av avtalene. Men selskapet sitter godt i det ja og virker kraftig underpriset

Går fint i dag denne! HPUR sklir glatt inn i min ‘‘grønne/risikofylte’’ comeback aksjeportis

Konkret avtale på 10 milliarder rett rundt hjørne nå. Ny bil når den meldingen kommer😏

Denne kommer til å gå noe helt ekstremt fremover når avtalene blir endelig signert. De har en stor rammeavtale med Nikola også. Ser oljefondet har kjøpt seg opp til 5% eierandel i Nikola nå. Kursen er 7 dollar. Den var vel 90 i sin tid. Nå er selskapet sunt og veldrevet og rotet til Milton har de avtale på. Truckene er på veien og blir levert fortløpende nå. Sjekk Q4 guiding. Sikkert stor risiko, men kjøper en del der også nå

1 Like

For en open! Kommer det noe spicy? :smiley:

Meh fuck this shit

Hexagon Purus spretter opp over 12 prosent til 30,22 kroner etter at Nordea ifølge TDN Direkt har tatt opp dekning av aksjen med kjøpsanbefaling og kursmål 39 kroner.

1 Like

Ikke fulgt med her, men er ikke det et puslete mål sett hen til potensialet i kontraktene?

Er uten kontrakter

1 Like

Mente ikke at de var underskrevet. Er det ikke noen potensielle kontraktene det er håp om å underskrive?

Syns også de sparer litt vel mye på kruttet.

Opp 27% nå. Og det er langt opp til der den var(80) lenge før disse enorme kontraktene. Børs er børs sier jeg bare :slight_smile:
Litt vittig at Nordea kommer på banen først nå og det med en tynn analyse
Skjer nok ikke, men dette er faktisk en aksje som kan gå 100% på en dag og fremdeles ha stor oppside på kort, mellomlang og lang sikt

3 Likes

Holder seg godt gjennom dagen. Har vært nede og snust på 30tallet for så å snu mot 32.- Holder den seg her ut dagen blir det gøy videre mot 39.- :rocket:

2 Likes

Debattinnlegg fra FriFagbevegelse i dag
LO-leder Peggy Hessen Følsvik og NHO-sjef Ole Erik Almlid snakker varmt om å satse på hydrogen og ammoniakk.
«Norge må snarest satse stort på hydrogen og ammoniakk»
Krigen i Ukraina har forsterket behovet for å forsere det grønne skiftet. :pray:

kjell.werner@anb.no

Ansvarlig redaktør i ANB

Link: