Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

HexagonPurus

Snart modent for ny inngang i denne🚀 gapclose måtte komme etter den eventyrlige oppgangen.

Ja. Ser sånn ut. Etter dupp til 28,5 har den prøvd å bryte og stabilisere seg over 32 to dager denne uka, men har falt under igjen. Pga. gevinstsikring. I dag har den vært på 32,4 kl 11 og i skrivende stund. Lukker den over er det lett vei til 39,- Kjøpsanbefaling og kursmål 39.-

Krøyp til korset og kjøpte rett over 32. Kjøpssignal avgitt nå (som du skriver).

Ser lovende ut. :rocket:

Fantastisk reise i dag med super sluttauksjon. :rocket: :rocket: :rocket: :rocket:

2 Likes

Ser ut til at denne finner fin støtte på 31,-. Noen som har mer insikt i teknisk analyse?

Er det i dag vi drar over 32?
20% oppside på kort sikt. :rocket:

1 Like

Bygger sten på sten

Skal det bli oppstandelse med påskemelding av storkontrakt? Tvitvi

2 Likes

Leak av news eller inndekning av short?
God dag så langt

The Germans arecomming😄

Den bare fortsetter. Hvor er det naturlige veien videre for denne?

42 kr, ellers lite sperrer i chartet👍

Blir spennende å se når den kommer til 42 kr, eller 41.92 kr har jeg sperren på, om den klarer å dra gjennom den. For har ikke noe skikkelig motstand før rundt 54 kr etter at eventuelt 42 kr ryker. Men først må den komme seg til 42 kr da. Kommer det en god nyhet så drar den rett gjennom og beveger seg mot 54 kr tenker jeg.

Trenger ikke stoppe før 80-90kr💥

Har litt motstand på 46 kr og 51.5 kr også, men bryter den 42 kr så er det hvert fall lengre mellom motstandsnivåene oppover. Uansett, veldig deilig å være i grønt på denne igjen, etter å ha vært i rødt en god stund, men fått kjøpt mye billige aksjer +/- 20 kr da, så egentlig gull det.

Ja, kommer kontraktsmelding så knuses 42. Men forventer også litt sell on news i det kortsiktige bilde.

Hadde vært kult om vi kunne close over 40 kr i dag. Føles som veldig lenge siden den var på det nivået.

Blir nok fomo på slutten her. Dras opp mot 42 er mitt bet (børsen stenger 13.00)

Ja, var det jeg tenkte også, bort sett fra at jeg ser for meg close rundt 40.2 eller der omkring.