Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Hilsen fra Funcom

Hei!

Ledelsen i Funcom har bedt meg poste denne:

Hi Everyone

As you might know, 22 July was the last day Funcom was listed after 15 years on the Oslo Stock Exchange.

We would like to thank everyone who has followed us on tekinvestor, and especially those of you that were highly engaged with genuine interest, investments and everlasting enthusiasm during many of those years.

We have been impressed by your detailed knowledge of Funcom, your creativity and humor (read: memes :wink:) and your initiative in searching and analyzing relevant public information. A special thanks to JĂžrgen for setting up the forum, originally called Funcom Investor. Funcom management has always kept an eye on it as one of the most informed and balanced discussion websites for our stock.

As a small, symbolic token of appreciation we would like to give a Conan Sword to JĂžrgen and 3 Conan Sword letter openers for distribution among the ones considered the most valuable contributors in the forums.

We have also noted the wish on a recent Aksjesladder podcast for a play session of the upcoming Dune game, and will try to find a suitable occasion to make some invitations when we get closer to launch.

Thanks a lot,
Rui, Ole and Stian

—

Tusen takk til Funcom for gaven, og en lang og spennende reise sammen :clap::love_you_gesture::beers:

Plis hjelp meg ved Ä nominere hvem som skal fÄ de tre brevÄpnerne/mordvÄpnene :smile::sweat_smile:

98 Likes

Morsomt gjort av FC! @Christian @h3nk1

2 Likes

Grattis @pdx :muscle::dagger:

1 Like

Fantastisk😍

Savner Funcom. Var investor i flere omganger og gjennom flere Ă„r. Det var spennende, nervepirrende og lĂŠrerikt. Jeg er en av de som tjente mye i Funcom takke vĂŠre dette forumet og alle fine folkene og snuoperasjonen til FUN👍

Nominerer fine folk som

@h3nk1 @Morti og @Evilfreud

7 Likes

Fantastisk gest. Endelig har du noe hardt Ă„ langt Ă„ vise til fruen, @pdx
Nominerer @christian og @anon80503862 for alt kunnskap og data de har delt, samt @h3nk1 for humor og sÄ han fÄr noe igjen for investeringen sin i funcom, annet enn sure miner :sweat_smile::heart:

17 Likes

SÄ dere synes ikke Cirmes fortjener en brevÄpner ?

5 Likes

For en klovn! Savner ikke han en plass. Han “skylder” meg et 6 sifret belĂžpđŸ€Ł

Neeeei mÄ vel bli @h3nk1 det da :wink: og @Evilfreud @Christian @Hakon

Har en mistanke om at @h3nk1 ble manisk depressiv etter funcom forsvant fra bÞrs sÄ han trenger nok noe langt, og hardt for litt oppmuntring

5 Likes

Kult👍

Nominerer @Christian @holmes og @Morti

1 Like

@Alex @Christian @nofun :+1: :crossed_swords:

Tror ikke meningen var Ä sette den i bakhodet pÄ noen. :stuck_out_tongue:

1 Like

@evilfreud er vel selvskreven siden han var primus motor for de siste besĂžkene hos funcom.

OgsÄ bÞr hans mor fÄ en for alle rundstykkene.

Nummer 2 skal til @h3nk1 for alle memes.

Nummer 3 skal til meg for Ă„ holde motet oppe i mĂžrke stunder. “Penger pĂ„ gata!”

10 Likes

@Evilfreud og @Christian var de jeg fulgte mest nÄr det sto pÄ som verst.

Eller hadde vel @h3nk1 en stamina utenom de fleste nÄr det kom til funcom. Men litt nervÞs for at Tencent tok knekken pÄ han.

Ellers fĂžler jeg @colzjek la ned mye jobb

4 Likes

Tack till Funcom!

Det var min första stora investering och till tider (vÀldigt) kÀnslostyrt :sweat_smile:. Men extremt lÀrorikt och framförallt sjukt kul! Ett speciellt bra minne Àr nÀr vi samlade en stor andel anvÀndare hÀr pÄ forumet och tog upp kampen mot orÀttvisa handelsmönster i aktien. Oavsett utfall sÄ var processen en succé! :facepunch:

Lycka till med utgivningarna som kommer -hoppas de blir storsÀljare :+1: .

4 Likes

Ingen tvil her - @h3nk1 Ftw!! :metal:t3: :kissing_heart:

2 Likes

Stemmer pÄ @Christian, @Evilfreud og @h3nk1

2 Likes

Kan vi inte fÄ ett livstecken frÄn @h3nk1 :dagger:

2 Likes

SĂ„ kult av Funcom!

Nominerer @Christian, @Alex og @Evilfreud

1 Like

Synd med funcomaksjen, men er man interessert i spillaksjer er det mange muligheter i norden f. Eks. . Bruk funcom spill kunnskapen din til Ă„ investere i noen av disse. Stor oppside potensial fundamentalt og tradingsmessig. Veldig likt funcom egentlig.

Ikke la den kunnskapen din forbli ubrukt. Noe sÄ enkelt som Ä selge seg ned rundt release fungerer fortsatt f. Eks.

10 Likes