Tusen takk, nominerer evilfreud Christian ooog novalusus
Min første aksje, ever, var funcom.
Tusen takk, nominerer evilfreud Christian ooog novalusus
Min første aksje, ever, var funcom.
Benytter muligheten nå til å takke for alt engasjement og mange innlegg jeg for alltid vil huske. Må også få nevne alle e-poster med spørsmål det har vært mildt sagt utfordrende å besvare. Jeg kommer nok til å fortsette å følge med på forumene, både for å la meg bli opplyst og underholdt. Takk skal dere ha
OleS
Grattis @pdx! Velfortjent. Ellers så blir jeg mest forbanna på det som skjedde.
Ellers er det et knippe gode kandidater:
@h3nk1 @Morti @Christian @Evilfreud @holmes og så var det en som nevnte en ihvertfall jeg ser lite til her nå: @novalusus
Har garantert glemt mange.
Hyggelig Ole👍
Nå venter jeg bare på dere starter et nytt Norsk spillselskap. Investorene har dere allerede🤣
Jeg ser at Ole har gitt 3 likes så der har vi kanskje vinnerne?
Ble mange spam-mail fra Tesla-X (les: Jørgen) og forumet hans her plutselig!
Hatt børspause siden kineserne ødela moroa og viruset forskutterte varslet børskrakk og resesjon med ATH på indeksene og ny rekord i dissonans mellom aksjeland og nisseland.
Kommer tilbake utpå høsten. Mer memes og mer penger å tape - ser frem til å svi nøtta på nye diskusjoner og rasjonalisering av (dårlige) investeringer.
Akkurat nå har jeg 14 i promille og super halvbra brennevin på laksefiske i Namsen.
Suss og klem
Cirmes, Gordon/Bagger og Hektar😘.
Neida…
@h3nk1 @Evilfreud @Christian @anon80503862 @Krafer
er vel gode kandidater… sikkert noen glemt.
Takk til alle dere “gærninger” som lot en utenforstående på spill få lov til å kjøpe billig etter at Tencent meldte sin ankomst. Takk til Funcom og alle dere ultra dyktige skribenter her inne. Stay strong🤟
Flott gest av Funcom! Tviler på om et børsnotert selskap noen gang vil komme i nærheten av å få slik oppmerksomhet - oppleve slikt engasjement fra aksjonærene. Her på TI. Som vi var vitne til med FUNCOM.
Jeg har blitt imponert over hva dette forumet besitter av kunnskap om gaming / spillindustri! Sier som @Alex, bruk den kunnskapen ! Det er mange spennende spillselskap der “ute”.
I min tid på forumet er det tre stykker som jeg synes har utmerket seg spesielt - hver på sin fine måte.
I alfabetisk rekkefølge @Christian @Evilfreud @h3nk1
Seconded!
Fin laks
@colzjek for å ha hjulpet meg masse med data til kvartalsestimater, @Evilfreud for graving rundt rykter og @Alex for realitychecks.
Honorble mention @anon80503862 det siste året og @onns for sin skarpe tunge.
Tusen takk til alle som har nominert!
3 medlemmer skilte seg klart ut med veldig mange stemmer, så brevåpnerne går til @Christian, @h3nk1 og @Evilfreud Send meg gjerne adressen deres via PM så skal jeg videreformidle den til Funcom.
Alle de nominerte skal også få et eksklusivt merke som takk for alle gode Funcombidrag
Gratulerer alle tre!
Hvor er merket mitt??