Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hilsen fra Funcom

Tusen takk, nominerer evilfreud Christian ooog novalusus :+1:

Min første aksje, ever, var funcom. :v:

5 Likes

Benytter muligheten nå til å takke for alt engasjement og mange innlegg jeg for alltid vil huske. Må også få nevne alle e-poster med spørsmål det har vært mildt sagt utfordrende å besvare. Jeg kommer nok til å fortsette å følge med på forumene, både for å la meg bli opplyst og underholdt. Takk skal dere ha :slight_smile:

OleS

33 Likes

Grattis @pdx! Velfortjent. Ellers så blir jeg mest forbanna på det som skjedde.

Ellers er det et knippe gode kandidater:
@h3nk1 @Morti @Christian @Evilfreud @holmes og så var det en som nevnte en ihvertfall jeg ser lite til her nå: @novalusus
Har garantert glemt mange.

6 Likes

@h3nk1 @christian og @Evilfreud er mine :slight_smile:

5 Likes

Hyggelig Ole👍

Nå venter jeg bare på dere starter et nytt Norsk spillselskap. Investorene har dere allerede🤣

6 Likes

Jeg ser at Ole har gitt 3 likes så der har vi kanskje vinnerne? :innocent:

3 Likes

Ble mange spam-mail fra Tesla-X (les: Jørgen) og forumet hans her plutselig!

Hatt børspause siden kineserne ødela moroa og viruset forskutterte varslet børskrakk og resesjon med ATH på indeksene og ny rekord i dissonans mellom aksjeland og nisseland.

Kommer tilbake utpå høsten. Mer memes og mer penger å tape - ser frem til å svi nøtta på nye diskusjoner og rasjonalisering av (dårlige) investeringer.

Akkurat nå har jeg 14 i promille og super halvbra brennevin på laksefiske i Namsen.

Suss og klem :kissing_heart:

bilde

44 Likes

Uten tvil, @Christian, @h3nk1 og @Evilfreud
Flott gest fra Funcom.

4 Likes

Classic @h3nk1 å poste fylleselfies på TI :heart:

9 Likes

Cirmes, Gordon/Bagger og Hektar😘.

Neida…

@h3nk1 @Evilfreud @Christian @anon80503862 @Krafer
er vel gode kandidater… sikkert noen glemt.

1 Like

Takk til alle dere “gærninger” som lot en utenforstående på spill få lov til å kjøpe billig etter at Tencent meldte sin ankomst. Takk til Funcom og alle dere ultra dyktige skribenter her inne. Stay strong🤟

5 Likes

Flott gest av Funcom! :+1: Tviler på om et børsnotert selskap noen gang vil komme i nærheten av å få slik oppmerksomhet - oppleve slikt engasjement fra aksjonærene. Her på TI. Som vi var vitne til med FUNCOM.

Jeg har blitt imponert over hva dette forumet besitter av kunnskap om gaming / spillindustri! Sier som @Alex, bruk den kunnskapen ! Det er mange spennende spillselskap der “ute”.

I min tid på forumet er det tre stykker som jeg synes har utmerket seg spesielt - hver på sin fine måte.

I alfabetisk rekkefølge @Christian @Evilfreud @h3nk1

12 Likes

Seconded!

Fin laks

@colzjek for å ha hjulpet meg masse med data til kvartalsestimater, @Evilfreud for graving rundt rykter og @Alex for realitychecks.

Honorble mention @anon80503862 det siste året og @onns for sin skarpe tunge.

8 Likes

Tusen takk til alle som har nominert!

3 medlemmer skilte seg klart ut med veldig mange stemmer, så brevåpnerne går til @Christian, @h3nk1 og @Evilfreud :slight_smile: Send meg gjerne adressen deres via PM så skal jeg videreformidle den til Funcom.

Alle de nominerte skal også få et eksklusivt merke som takk for alle gode Funcombidrag :slight_smile:

29 Likes

Gratulerer alle tre!

1 Like

Gratulerer til @Christian @Evilfreud og @h3nk1!

1 Like

Hvor er merket mitt?? :sob:

Avslørt ( also det er beste merket ) :smiley:

4 Likes