Skal være på plass nå @Smaaspareren har også fått ett, det synes jeg han fortjener
Morsomt at de fulgte med på oss ^^ Takk til dem for at de holdt ut med oss og all kritikk positiv og negativ vi har kommet med opp igjennom. Gikk bra til slutt
Første tanke var «takk for null gevinst og tre år med vindmøllefight»
Men ære være, fin gest og takk til Rui og Co.
Synd vi ikke får blitt med videre, og evig oppreist langefinger til rett(e) mottakere.
H3nk1 får kniv, dette kan jo ikke gå bra.
Siste kapittel ble altså at Funcom sendte et harakirisverd for å fullføre jobben
Ser jag ASP sin underskrift i osynlig skrift också tro. Fram med UV lampan
Hvilken aksje® er ASP i nå? Spør for en venn som er tom for investeringsidéer…
Det er ganske rart å ikke se Funcom-aksjen på overvåkingslista på Nordnet lenger. Nesten litt vanskelig å akseptere at de ikke kommer tilbake. Men børsnoterte spillutviklere i Norge har jo vist seg å være helt håpløst. Vi får se til Sverige isteden.
Takker for honorable mention, @Christian Vi kunne tapt mye på Lego Minifigures Online hvis ikke vi hadde vært litt kritiske her inne også…
Hadde hyggelig besøk av Funcoms general manager i forrige uke. Tusen takk for gaven!
Barna synes det var veldig tøft med ekte sjørøversverd
Seriøst kult! ;D
Det er et såkalt Atlantean Sword, som Arnold finner i en grotte i Conan the Barbarian:
Spol 2 min frem i dette klippet:
Nice! Ser frem til bilde av at vaskedama hos funcom står og overrekker brevåpneren til @h3nk1! Det blir en højdare
Regner også med at det sverdet får plass over sofaen, evt i spisestua et sted.
Kjære vene for et swag
Det der var konge. Har hatt mye gøy med funcom…
Hvem er hvem på det bildet?
Han fornøyde med sverdet er meg
Sjeldent opplevd å bli sjalu på sverdet til andre menn, men akkurat nå føler jeg litt på det!
Veldig morsomt gjort av FC da, og vel fortjent!
Hahahahaha David mot Goliat