Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hilsen fra Funcom

Siste kapittel ble altså at Funcom sendte et harakirisverd for å fullføre jobben :sunglasses:

15 Likes

Ser jag ASP sin underskrift i osynlig skrift också tro. Fram med UV lampan :grin:

1 Like

Hvilken aksje® er ASP i nå? Spør for en venn som er tom for investeringsidéer…:wink:

Det er ganske rart å ikke se Funcom-aksjen på overvåkingslista på Nordnet lenger. Nesten litt vanskelig å akseptere at de ikke kommer tilbake. Men børsnoterte spillutviklere i Norge har jo vist seg å være helt håpløst. Vi får se til Sverige isteden.

Takker for honorable mention, @Christian :grimacing: Vi kunne tapt mye på Lego Minifigures Online hvis ikke vi hadde vært litt kritiske her inne også…

7 Likes

Hadde hyggelig besøk av Funcoms general manager i forrige uke. Tusen takk for gaven!

Barna synes det var veldig tøft med ekte sjørøversverd :sweat_smile:

52 Likes

Seriøst kult! ;D

4 Likes

Det er et såkalt Atlantean Sword, som Arnold finner i en grotte i Conan the Barbarian:

Spol 2 min frem i dette klippet:

5 Likes

Nice! Ser frem til bilde av at vaskedama hos funcom står og overrekker brevåpneren til @h3nk1! Det blir en højdare

Regner også med at det sverdet får plass over sofaen, evt i spisestua et sted.

6 Likes

Tror hun er på vei med en neglesaks til deg også @Konamixx :smiley:

4 Likes

Kjære vene for et swag

1 Like

Det der var konge. Har hatt mye gøy med funcom…

1 Like

Hvem er hvem på det bildet?

Han fornøyde med sverdet er meg :smiley:

2 Likes

Sjeldent opplevd å bli sjalu på sverdet til andre menn, men akkurat nå føler jeg litt på det!

Veldig morsomt gjort av FC da, og vel fortjent! :slight_smile:

5 Likes

Vi skjønte jo alle ar @pdx måtte kompensere for noe :slight_smile:
Happy med mini sverdet her!

10 Likes

Hahahahaha David mot Goliat

Amen, brother! :smiley: :crossed_swords: (emojien crossed swords ble plutselig litt suspekt i denne konteksten…)

1 Like

Om noen føler presset for å få seg større sverd er det bare å punge ut.

2 Likes

Den brukes vanligvis bare for å mimre turene TI hadde nedover til funcom HQ for investor presentasjoner… Eller mer på baren utpå kveldingen, evt hotellet enda senere?

Proporsjonene er kanskje det samme :man_shrugging:

Til de som fortsatt følger med, blir det chopchop 2020 som sist meldt?