Siste kapittel ble altså at Funcom sendte et harakirisverd for å fullføre jobben
Ser jag ASP sin underskrift i osynlig skrift också tro. Fram med UV lampan
Hvilken aksje® er ASP i nå? Spør for en venn som er tom for investeringsidéer…
Det er ganske rart å ikke se Funcom-aksjen på overvåkingslista på Nordnet lenger. Nesten litt vanskelig å akseptere at de ikke kommer tilbake. Men børsnoterte spillutviklere i Norge har jo vist seg å være helt håpløst. Vi får se til Sverige isteden.
Takker for honorable mention, @Christian Vi kunne tapt mye på Lego Minifigures Online hvis ikke vi hadde vært litt kritiske her inne også…
Hadde hyggelig besøk av Funcoms general manager i forrige uke. Tusen takk for gaven!
Barna synes det var veldig tøft med ekte sjørøversverd
Seriøst kult! ;D
Det er et såkalt Atlantean Sword, som Arnold finner i en grotte i Conan the Barbarian:
Spol 2 min frem i dette klippet:
Nice! Ser frem til bilde av at vaskedama hos funcom står og overrekker brevåpneren til @h3nk1! Det blir en højdare
Regner også med at det sverdet får plass over sofaen, evt i spisestua et sted.
Kjære vene for et swag
Det der var konge. Har hatt mye gøy med funcom…
Hvem er hvem på det bildet?
Han fornøyde med sverdet er meg
Sjeldent opplevd å bli sjalu på sverdet til andre menn, men akkurat nå føler jeg litt på det!
Veldig morsomt gjort av FC da, og vel fortjent!
Hahahahaha David mot Goliat
Amen, brother!
(emojien crossed swords ble plutselig litt suspekt i denne konteksten…)
Om noen føler presset for å få seg større sverd er det bare å punge ut.
Den brukes vanligvis bare for å mimre turene TI hadde nedover til funcom HQ for investor presentasjoner… Eller mer på baren utpå kveldingen, evt hotellet enda senere?
Proporsjonene er kanskje det samme
Til de som fortsatt følger med, blir det chopchop 2020 som sist meldt?