Hei, noen som har fått tildelingen fra emisjonen?
Kan sikkert ikke være så langt unna(jeg deltok dessverre ikke)
Men, tradisjonelt har det tatt noe lenger tid med Hudl å få alt på plass enn endel andre selskap som bruker tilretteleggere. Emisjon i Hudl utføres i helhet av selskapet selv med bistand fra advokatfirma såvidt meg bekjent, dette for selvsagt å holde kostnadene ifbm dette nede.
|09.01.2024 12:41|MERK|HUDL|[
Huddlestock signs with AVL Finanzvermittlung Beteiligungen in Germany
](NewsWeb) |
---|
Vet ikke hvorfor jeg ikke skrev noe særlig til forsvar mot denne for 10 dager siden, men saken er jo at AVL LOI ble meldt 9.1, så kanon lenge etter jul ble det ikke.
Hvertfall definitivt innenfor det som bør godkjennes tenker jeg
Så er det jo besynderlig at det har tatt så lang tid å få til den endelige avtalen, det skal jeg være den første til å erkjenne.
Det er vel emissionen der skal endelig på plads inden der luftes nyheder
DK
Ja, det skulle man tro og tenke.
Å slippe eksempelvis AVL før fristen for første utøvelse av warrants går ut ville vært meningsløst.
Så er det vel sånn at det meste ikke kan styres men vil jo tro at større avtaler man jobber med kan styres i rimelig stor grad for når man slipper.
Nå må vi komme over 14 oktober så er neste sjanse for de som deltok i emisjonen å utøve warrants igjen i starten av januar
Kommentar på meldingen fra en i fb gruppen:
“I realiteten gjør Huddle en emisjon til kurs NOK 2,60 hvor innskuddet er konvertering av gjeld. Gjeldskonvertering eller innskudd av friske penger styrker begge deler balansen (egenkapitalen går opp og gjelden går ned). Dvs at Huddle har styrket egenkapitalen med først NOK 14,5 mill. med innskudd av cash (emisjon på kurs NOK 0,60) + dagens NOK 47 mill. i gjeldskonvertering, tilsammen NOK 61 mill. i styrket egenkapital. Veldig bra. Jeg feiret med å kjøpe mer aksjer.”
Godt forklaret. Tror ikke helt folk forstår det
Spørsmålet på kort sikt nå er vel hva skjer med disse omlag 18 mill aksjene. Skal de selges uansett pris - eller sitter de på mer langsiktige hender?
Ja, det er jeg enig med deg i.
Mange av dem havner vel på på Hagelin og Willebrand sine hender kanskje
Nå selges det faktisk ganske friskt på 0.52 tallet her…og tynn kjøpeside
skal veldig lite volum til for kursen skal gå bananas, syns AVL kontrakten begynner og dra ut i tid men om den blir signert så tør jeg ikke og tenke på hvor mye kursen vil gå…
Jepp, det har dratt ut i tid siden LOI ble meldt uten tvil.
Samtidig bare 4 uker siden den viktigste brikken i avtalen, Tradevest falt på plass.
Fortsatt like trygg på at avtalen kommer og ja, aksjen kan potensielt gå massivt
Ser Skahjem begynner å selge aksjer.
På tide å få han bort av lønningslista - regner med han har fortsatt å heve “CEO-lønn”
Burde ikke han ver på innside liste ?
Det må jo være et katastrofalt dårlig tegn. Hvis han fortsetter med det kan han umulig ha troen på at det kommer en stor avtale snart