Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Huddlestock fintech AS

Så bør du sende melding til han som andre har gjort og se hva du mener når du får svaret.
Svaret forteller noe annet og da har man to valg, tro på det han skriver eller ikke.

Jeg vet ikke og driter i hvorfor han selger, han ble dessverre sittende 1 år for lenge i CEO stolen.

Og, jo, det er nok ikke utenkelig at han trenger kapital.

Så skal det nevnes at takket være blant annet Skajem eller hvertfall på hans vakt så kjøpte Huddlestock Visigon, Tracs og Bricknode.
Så kan kanskje prisen diskuteres og oppgjør i aksjer, men verdien på de tre oppkjøpene blir viktige for selskapet framover, uten tvil.

Dette er meget kompetente investorer og de laster voldsomt spesielt førstnevnte.
Og ikke minst, de har mye å ta av.
De har tatt nesten 4,5 mill aksjer siste drøye 2 mnd. Tipper de har tatt det samme i emisjonen, blir spennende å se.
Aksjonærer topp 12 har økt med over 12 mill aksjer siste 3 mnd.

1 SAA INVEST AS
15,50m
8,13%
8 618,0k
3 000k

4 HEDEN HOLDING AS
7 855k
4,12%
4 367,6k
1 241k

3 Likes

Godt å se - takk for deling

Er jo bra humor å ansette en regnskapssjef som heter Lina Billing når de nå skal satse internasjonalt :wink:

2 Likes

Da er emi aksjene fordelt og vises på kveldens aksjeliste.

Som jeg skrev i går antok jeg at topp 12 hadde forsynt seg grovt med emi aksjer og det stemte bra, 10-12 mill aksjer tok topp 12 aksjonærene.
Saa Invest tok nye 2,5 mill og er nå oppe i 18 mill aksjer og nesten 10% av aksjene.

Mer action på en dagsoversikt kan jeg knapt huske å ha sett. De har alle til felles at de tror på oppgang, det er ihvertfall sikkert :+1:

Hvor kan jeg se listene?

Du må bli insider her

Et alternativ er at du å registrerer deg som gratis bruker hos Norne.

Da får du full ordredybde med sanntid helt gratis samt daglige kjøp og salg for topp 50 i hvert selskap.

Warrants registered

Vågner Tyskland snart? Synes tiden går efter endt aftale med tradevest

Huddlestock announces resignation of CFO

holdt ikke ut 1 år en gang, dette er ikke bra

Skajem sin ansettelse, Skajem ute og nå CFO, tror det er meget fornuftig at det ryddes.
Nå har det blitt ryddet i hele organisasjonen og det ser jeg som fornuftig med ny CEO

er det emisjonsfrykt som sender aksjen så mye ned ?
så også den var opp 20% idag tidlig ved hele 1 aksje kjøpt…

Var vel litt kjapt å snakke om emisjon 14 dager etter at de har fått inn kapitalen fra siste emisjon :joy: :joy:
Men, noen er drittlei, andre selger i panikk, samtidig kjøpes det like mye som det selges og kursen holder seg stabilt dritt lavt.
NewsWeb

men emisjonen var vel på 14 mil ? holder ikke lenge når dei 2 siste kvartalene har vert Q1 -16mil og Q2 -19mil, kommer ikke en avtale som drar inn mye penger så er det nok ingen vei utenom ny emisjon

Nå er ikke jeg ekspert innen økonomi, men for q2 må man huske at av de drøyt 18 mill var avskrivninger 12,2 mill.
Så cashburn er ikke det samme som resultat.
I tillegg til de 14,3 mill fra emien hadde de 10 mill på bok ved utgangen av q2.

De skrev i emi meldingen at de jaktet 5-20 mill så vil tro at de 14,3 mill holder forholdsvis lenge.

2 Likes

Hva tror du om Q3 tallene ?

Total income 20,2 mill

Cost of Materials/Subc. 0,1 mill

Personal cost 14,2 mill

Other Operating Expences 8,3 mill

EBITDA - 2,4 mill

Depr. and amortisation 11,3 mill

EBIT -13,7 mill

Q3 i 2023 viste inntekter på 21,7 mill, lønnskostnader på 21,5 mill, en other opex unormal lav med 3,3 mill, Ebitda på -4 mill, en voldsom høy Depr. and amortisation på 16 mill og Ebit på - 20 mill.

Jeg tror vi nå nærmer oss fullt utslag når det gjelder det personell som fant veien ut dørene i vår og tenker 14 mill i lønnskostnader kan være der “hvor selskapet er nå og skal være” inntil de ansetter flere i eksempelvis Tyskland.

Slik jeg ser det så er det inntektene som selvsagt må opp ytterligere, det er uvisst hvor mye de kan ha steget siden juli nok er en rolig måned for konsulentvirksomheten, samtidig tenker jeg at den ikke navngitte svenske kunden som ble meldt etter ferien kan ha begynt å generere inntekter, i tillegg til at flere av de andre har kjøpt/økt sin bruk av Huddlestock sine tjenester.

Kostnadssiden tror jeg fortsetter i det positive sporet, jeg er mer usikker på inntektene hvor de lander, men siden q2 var forholdsvis svakt tror jeg på en oppgang dette kvartalet.