Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Huddlestock fintech AS

This includes the CEO, John E. Skajem and
Chairman of the board, Øyvind Hovland, who have both subscribed for Offer Shares
for a NOK 250,000 respectively for a total of NOK 500,000. Notification of
transactions by primary insider will be sent along with the notification of a
successful private placement.

1 Like

Livet som Huddlestock aksjonær er dyrt !

Bare hvis du selger for tidlig og går glipp av oppgangen.

Har du mista troa så er det på tide å finne et annet case.

Dyrt på papiret, det kan vi være enig om.

Ja, papirtapet er stort. Men har fortsatt klokketro på caset

ikke den største emisjonen jeg har sett… og dei snakket om det sist q rapport, større aktører krevde hudl skulle ha pengerpå bok

1 Like

Ja nettopp, og det kan bety at det er noe stort rundt svingen.

A total of 31 investors has pre-committed to subscribe for, and will be
allocated, Offer Shares for NOK 11,263,600 at the Offer Price in the Private
Placement (the “Pre-Subscribers”). This includes the CEO, John E. Skajem and
Chairman of the board, Øyvind Hovland, who have both subscribed for Offer Shares
for a NOK 250,000 respectively for a total of NOK 500,000

Noen har troen fremdeles

Og det må være noen større investorer som har tegnet. Ikke småpenger dette.

Det er to ting jeg stusser litt over,

• Egne aksjer tikket nedover, solgt i markedet. Da så det også ut som kassa ble tømt
  • Hva skal de med mer penger? De kjøper jo ikke inn båter og utvider igjennom kapital så vidt jeg vet i hvert fall. De eier jo software som kan kopieres x ganger uten at det koster noe? Kjører de i Azure eller noe sånt trenger de ikke investere i hardware heller? Så hva trenger de pengene til utover daglig drift?

Dette er ikke for å krangle, jeg bare lurer oppriktig på det…

Denne kommentaren fra en av de største aksjonærene i huddlestock er grei å ha med seg.

" Positive development in the context of all the recent news and information provided by the company. Instead of growing organically they’re showing an appetite to aggressively capture the market in Germany and the Nordics. Very positive signal in my book."

Les kommentaren fra @Teie over her.

Det er noe jeg også har kommentert her ved flere anledninger, så gjenstår det å se om det medfører riktighet.

Trengte de cash til ord. drift nå så hadde bare solgt sine snaut 3 mill egne aksjer,

Tror det ligger mye i det Teie skriver, at det kreves en del kapital på bok som sikkerhet.

Da kan vel ikke styreleder og CEO handle, eller?

± 7% vekst i antall aksje, noe som ikke er avskrekkende

Men tipper kursen bikker under 1.2, kanskje ned til 1.0 . Det skjer relativt ofte at kursen går litt under emisjonskurs en periode…

Lurer litt på hvorfor de gjør dette før Q3 rapporten… Det kan både være positivt og negativt litt ettersom…

Litt usikker to be honest.

Jeg vil jo tro at selskapet har mange “leads” og om et eller flere av disse plutselig takker ja til tilbudet og signerer en avtale kan jeg ikke se at det er et problem.

Jeg tror ikke det betyr at de har en signatur i sikte. Dette er bare for å sikre en sunn drift. Hadde de hatt noe sikkert, så hadde de meldt samtidig.

De har vært klare på at de trenger kapital, så dette er bare en naturlig utvikling. De har mange leads, men de har ikke klart å signere noe større.

Nå har de til drift for å fortsette utvikling, få signerte avtaler live og fortsette å fokusere på salg.

1 Like

“The capital raised from the share issue will be used to support growth plans in Germany and accelerate sales- and onboarding activities related to new customers in the Nordic region.”

“HUDL, is contemplating to carry out a private placement of new shares towards Norwegian AND
«international investors»”

1 Like

Håper virkelig Hudl har både små og større ting på gang i pipeline. Om ikke så er det natta.
Når skal ledelsen kjøpe aksjer om ikke i forbindelse med en Emi? Kan alltids kjøre på med «gratis» opsjoner som enkelte andre selskaper.

Positivt i min bok at de tegner seg. Er ikke akkurat noen enorm utvanning vi opplever her. Hadde vært noe annet om de tok en NODL