Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Huddlestock fintech AS

Hvor står det,
Legger du inn avsnittet her?

Tenkte bare på ordlyden. John og tyskern sier «i løpet av de neste ukene eller månedene….PCI sa most soon

Ah, sånn ja.

5 Likes

En eller annen som tar noen jafs nå, veldig hyggelig

https://x.com/Andystones66/status/1732770746806501732?s=20

Håper det var JR Austad som ble kvitt sine siste aksjer nå. Da er det bare HMK og F5 Holding igjen med tilsammen 6-700k aksjer

3 Likes

Share capital increase and new warrants are now registered

https://x.com/Andystones66/status/1734475896415752580?s=20

2 Likes

En del skjulte salgsordre på 1.30. Tok 10.000 og da dukket det opp nye 10.000
Neste etter det er 1.69 så ganske bra spread nå

Ja, vet ikke hvem som ligger der, men den skjulte posten har lagt der siden før emisjonen.
Vedkommende har vært tålmodig, la oss håpe det ikke ligger mer enn rundt NOK 100k.

Kanskje de 28K som ligger der nå er siste som er igjen

Dessverre, 3 ordrer der nå så det ligger nok mer, men aksjen er noe mer positiv nå heldigvis og mange kjøpte igår

Hver gang det ser litt lovende ut kommer det ivrige selgere og legger seg lavere. Nå er det godt med aksjer til salgs på 1.20 tallet

@Rodjer hvordan har børsåret ditt gått så langt i år? De fleste selskapene du har hvert aktiv angående er jo nede 60-70% i år eller konk(flyr)

Vet ikke hvilke selskap du tenker på da?
Huddlestock er der hvor jeg har vært mest aktiv og den er ned betydelig ja.
SBX kjøpte jeg på 3,50 og var vel oppe i rundt 6 kroner på det meste.
Utover disse to har jeg ikke gjort særlig annet enn å småtrade.

Men, det er riktig at 2023 hittil har vært et svakt år, men det er ikke over enda…

Vet ikke helt hvorfor du nevner Flyr ovenfor meg, men.
Er vel knapt noen som har gått så hardt ut mot å eie flyaksjer på Twitter som meg.
Kjøpte 1 mill aksjer i flyr det ene minuttet for så å selge i det neste, bare for å få følelesen av hvordan det var å eie 1 mill aksjer :sweat_smile:
Så Flyr må du nok blande sammen med noen andre.

Forøvrig viser det jo over her ved siden av mitt nick hvordan året i % foreløpig har gått eksklusiv trading.

Observe, photocure, soff og desert, for å nevne noen

På Pho tråden har jeg tydelig et dusinvis av ganger skrevet at jeg ikke eier aksjer.
Så nei, jeg har ikke vært med fra 110 til 40.
Observe har jeg ikke eid siden den stod i rundt 3 kroner før jeg i dag tok et lite lodd.
I Soff er jeg generelt bare interessert siden jeg startet fb gruppen i sin tid da kursen var NOK 4 og solgte selv på rundt 8.
Desert har jeg kun småtradet.

Må huske at 2 av de du nevner der i tillegg til Huddlestock sitter jeg som eier av tilhørende fb grupper, derfor naturlig å følge med litt på dem.
Soff det samme selv om jeg ikke eier gruppen lenger(gav den fra meg)
Desert har jeg lite forhold til.

Man kan vanskelig trekke konklusjoner hvordan noen gjør det utfra hvor eller hvor aktiv man er på tråder.
I Soff har jeg også gjentatte ganger på direkte spm sagt at jeg ikke eier aksjer siden jeg solgte meg ut

Så er det litt artig å se tilbake på hva jeg mente ville bli rakettene i 2023, publisert på Twitter.

Hudl 2,36 den gang. Høy 2,60 i 2023
Cambi 5,19 den gang. Høy 17,40 i 2023
Goodtech 7,80 den gang. Høy 12,30 i 2023
Eiof 9 den gang. Høy 15,40 i 2023
NBX 1,472 den gang. Høy 2,25 i 2023.

NOK 20,000 i hver av dem så hadde man gått greit i pluss.

Så, da er jeg ferdig med å forsvare meg selv.

Huddlestock appoints Morten Bernhardsen as new Group Chief Financial Officer

2 Likes

Artig detalje jeg ikke har lagt merke til tidligere. Det ser ut til at John har fått inn en slektning (sønn?) på emisjonen. Ikke at det betyr at kursen skal opp, men det viser jo tro på selskapet. Knappe 160k aksjer.

Riktig, det hans sønn, som forøvrig er CEO 's høyre hånd i Teco

2 Likes