Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Huddlestock fintech AS

Tror du fortsatt på nyheter før nyttår? Jeg tror første nyheten vi får blir signert avtale med stackbyme over nyåret.

Jeg tror på en stor tysk avtale før jul ja

1 Like

Håper du får rett :muscle:

1 Like

Skal det komme noe i desember, må det skje denne uken :crossed_fingers:

Jeg ser ingen tyske pakker under treet i Skøvde, hvis de da ikke ligger gjemt inne i sokkene :sweat_smile:

Huddlestock økte egne aksjer med ca 1.2 mill på gårsdagens lister. Noen som vet hvorfor? Det kom samtidig med aksjene fra emisjonen ble registrert hos andre.

Godt spm., lurte på det samme, betimelig spm å stille på investorweb.

2 Likes

På børs fortsetter alt i samme retning for Huddlestock. Selgere på 1,15 nå.
Edit:jeg tok de nå, må bare ta en råsjans her

Venter til efter nytår med at supplere. Hvis der ikke kommer aftaler inden nytår tænker jeg at der mange der smider kortene og vi lander under 1… Jeg er stadig positiv på casen, men det her ulven kommer, ulven kommer spil er for dumt.

Helt enig, komplett destruktivt

Dumpes kraftig her…

Alt er relativt, vil ikke si det dumpes kraftig idag, men muligvis kan det skje, vi får se.

Forrige uke dumpet de den ned til 1,015 så enda noe å gå på :joy:

Skal ikke mer til enn at en kjøper kommer på banen og tar en 500k aksjer så vil mye være gjort, men utfordringen er at den kjøperen uteblir

Spørsmålet er hvorfor det selges så stramt og hvorfor denne kjøperen ikke er her? caset for usikkert, ikke vet jeg. tech er tung drevet for tiden…

Min tanke er at endel som har vært usikker på om de skal sitte eller selge har valgt å selge nå før nyttår for å realisere tapet, de har gitt opp muligheten for nyheter før 2024, og dessverre ser jo det riktig ut.
Om de så velger å kjøpe seg inn igjen i januar aner ikke jeg.
I tillegg kan det være at noen av de som deltok i emien utelukkende gjorde det for å få disse opsjonene til strike price 1,80 og driter i om de selger kjøpte aksjer til 1,20 for nå 1,19-1,10.

Vanskelig å si.

Artikkelen i Shifter var forøvrig fin, informativ og balanserende, men hvem leser Shifter artikler?

Tatt 200K aksjer idag og i går, merkes ikke på kursen:)

Kunne jo vært fint om noen med dyp kunnskap om caset kunne laget en liten presentasjon her? Evt linke til tidligere innlegg.

Share capital increase by debt conversion

Mer aksjer som skal dumpes ut?

Eneste Skajem & co har track record på er å øke aksjeantallet. Hva om de nå begynner å levere på salg og kontrakter?

Dette er vel konvertering av gjeld til aksjer, og alle til en høyere kurs en dagens. Ville sagt det var helt greit dette.

de aksjene som skal til brick og devity er aksjer som vi allerede er klar over.
det eneste som er ny her er colibris invest men konverterings prisen er 1,878494 kr noe som er langt over prisen i markedet så de kommer nok mest sansynlig ikke å bli dumpet hvis de ikke har lyst til å tape en god del penger.