Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Huddlestock fintech AS

4 Likes

Det går fremover, sten på sten. Ser frem til huddlestock overbeviser markedet om livets rett, da får vi muligens lønn for vår tålmodighet.

3 Likes

Oppdatert nettside. Countdown til launch.

https://www.stackx.me/

5 Likes

Dersom selskapet mener de skal komme seg ovenpå uten ny emisjon hadde det vært fint om de nå kom på banen.

Vanvittig dårlig håndverk av styreleder og tidligere CEO å kjøre den emisjonen i fjor høst, som for det første var for liten når de først gikk til det steget. Og dernest ble rep. emisjonen kansellert før den egentlig fikk en sjans. Rep. emisjonen kunne gitt de funding ett kvartal til.

Helt latterlig svak denne er teknisk :joy:

Sitter bare på en liten" lyttepost", men det tekniske her er totalt slakt.

Under alle relevante snittverdier.
OBV nedover over lengre tid.
Volum trigger nedgang.
Svak relativ styrke mot markedet.

Foreløpig ingen positive ting å si teknisk.

Denne må få en kapitulasjon eller en fundmantal nyhet med volum til oppsiden av karakter for å snu noe som helst teknsik her.

Driten her er at det er så mye volum som har gått nedover, at oppgang vil bli møtt med salg pga. folk som sikkert vil ut.

1 Like

Dette er trenden den må bryte.

Og en eventuell oppgang vil bli møtt med salgspress som vil med stor sannsynlighet teste nedsiden igjen.

Man kan være heldig å treffe en event å gjøre noen quick bucks. Men personlig holder jeg meg vekke til noe snur på dette chartet. Vil se ett rally som er bedre en alle andre tidligere rally på vei ned. Og jeg vil se en retest til nedsiden som lager en higher low på høyere timeframe (weekly) før noe blir aktuelt fra min side.

Kursen vil forsette og falle til selskapet har fått på plass penger, jo lengre selskapet venter på og få på plass penger jo mer desperat vil denne hentingen bli, redd det var en stor tabbe og ikke kjøre emisjon på q rapporten, nå er kursen kollapset og den vil forsette og falle

Berker ble tvangssolgt med 2,5 mill aksjer i Hudl, man skal ikke utelukke at det gjelder flere på disse nivåene.
Jeg har ikke kartlagt dette, men man skal ikke undervurdere at kollapsen i Ultimovacs hvor svært mange over natten fikk barbert bort over 90% av sine verdier kan gi seg utslag i andre papirer.

Så er det litt interessant å se på nbx idag som har vært solgt ned, snakket ned over lang tid var opp 80% på det meste og for en måned siden stod i 60 øre, var nesten opp i 2 kroner idag, børs er fasinerende

Da må de vel enten:

1. Ljuge litt for å få kursen opp, og så kjøre EMI
  2. Ha griseflaks og hanke inn en storfisk
  3. Gi en stor investor max innsideinformasjon slik at vedkommende (om mulig) får trygghet til å bla opp litt cash mot 90% av aksjene

Dette var en dommedag profeti; men tror ikke det er sinnsykt langt fra sannheten…

Jeg tipper vi ender opp på pkt 2.
Da uten griseflaks, med mcap på 150 mill og Visigon som bidrar i 2024 alene med 50-60 mill i inntekter så tror jeg det er fullt mulig.

Kan kjøre emisjon når avtalen med AVL blir signert, vil da kunne få langt høyere kurs enn idag

Tror ikke det kommer noen offentlig emisjon, eventuell kapitainnhenting fikser de nok utenfor børs ref pkt 2 av @torsteinius

Handelen og utviklingen i aksjen igår var rimelig spesiell på veldig høyt volum, jeg utelukker ikke når man ser på listene over aksjonærer at krakket i Ultimovacs forrige uke kan ha gitt ringvirkninger også i Hudl.

Du hadde rett der Roger, største selger i huddle satt på 460k ultimovacs aksjer…

1 Like

Ja, så dessverre tegningen igår.
Myrlid har gått på to ekstreme stjernesmeller i pcib og nå i ultimo.
Sikkert helt krise, tør ikke skrive her hvor mange mill det er snakk om totalt.
Morgendagens liste tipper jeg han dukker opp med over millionen solgt, sørgelig for han, det positive er at det ikke er Hudl relatert salg

1 Like

Ser at han er/var god for en milliard… tapt kanskje 50-60 mill på ultimo. Tror ikke han desperat trenger restene på 3-4 mill i huddlestock umiddelbart da…

Men om han er den eneste som selger, så kan jo det likevel være positivt for kursen…

Ikke undervurder ekstremt uheldige aksje investeringer.
Han har tapt enorme summer på Ultimo og Pcib spesielt, dessverre.

egnekapitalen i selskapet for 2022 var 520 millioner

Fra 54 mnok dagen før melding, til 3-4 mnok igjen på Ultiaksjene nå, hvis han ikke har solgt… ai ai :pleading_face::face_with_head_bandage:

Ultimo til under 10 kroner har nok ikke hjulpet på.
Blir uansett umulig å diskutere situasjonen til andre enn seg selv uten inngående kunnskap.