Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Huddlestock fintech AS

Ser Huddle er aktiv på linkedin. De refererte til denne for 1 time siden: https://bricknode.atlassian.net/wiki/spaces/KB/pages/52527285/Portfolio+Management.

La spesielt merke til dette “You can create model portfolios and then have your clients automatically follow those portfolios from their accounts and get automatic re-balancing and allocation made.”

Virker utrolig spennende å ha en enkel funksjon for “fond”. Det er vertfall slik jeg tolker det. OG den funksjonen hadde vel vært utrolig fin å hatt i Stack med tanke på det sosiale media aspektet. Mener at huddle for lenge siden (før børs), når de hadde sin egen plattform, hadde en slik funksjon, der man kan investere i andres strategier.

3 Likes

Ved man hvor mange brugere stack er oppe på? Samt kommer den nye app her om 18 dage til have aktie handel fra start?

Spørsmål og svar med Leif Arnold Thomas, administrerende direktør

Helt nederst på siden

Flot han stiller op. Men synes ikke rigtig jeg blev klogere

Nei, ikke jeg heller.

Et godt spørsmål, og svaret …?

Huddlestock to present at DNB SME Conference

1 Like

Huddlestock technology used in Stackby.me’s new fund trading app

5 Likes

Vet ikke om den er ny, men del ble lagt på YouTube for ca 1 time siden (ikke noen ny info dog)

4 Likes

Det var godt å se at ikke CEO tok seg av engelsken på videoen i alle fall :wink:

https://x.com/Huddlestock/status/1772606578924929288?s=20

Det ser ut til at lansering av appen til Stack x me er utsatt.

Stack x me - lær å investere, invester i fond, sammen

Lansering er nå satt til 8.april og ikke 4.april som børsmeldt fra Huddlestock.

image

Vil være helt sikre på alt er slik de skal.Bedre de en den krasjer første dagen😅.Bare å glede seg til Mandag.

Ikkje sikkert det står på Huddlestock her berre for å ha sagt det. Kan fort være andre IT-leverandører som ikkje leverer her. Nettsida til Stack X var vel ikkje siste skrik.

1 Like

Det har du nok helt rett i, siden Hudl ikke har meldt noe tviler jeg sterkt på at dette skyldes Hudl.

1 Like

Folk får helt hetta så fort det er noe småtteri🫣 Roma ble heller ikke bygd på en dag….:rofl:

Lite som tyder på at Huddlestock får drahjelp fra damene i Stackx.me i dag heller.

Ingen oppdatering på FB-sidene til selskapet og nettsidene er heilt nede i dag.

image

Edit: Nettsidene fungerer visst delvis About (stackx.me)

Stack by me, er det en plattform for jenter ? :grinning:

Eg trur vel at kven som helst kan bruke den, men dei retter seg spesielt mot jenter som kundegruppe ja. Trur dei lager eit konsept som er meir SoMe-inspirert.

Ok, håper de lykkes, men i tiden vi lever vil jeg heller tro jenter ønsker å bruke samme plattformer som gutter
Men hvis det blir levende some plattform så kan det være interessant