Enig der. Grunderne er jenter/damer så de føler vel at dagens løsninger mangler noe som de savner. Tok kontakt via messenger på FB siden og spurte om status på appen. Fikk til svar at de sender ut mail til kundene sine når den er lansert men at den kommer i løpet av dagen. Nettsiden skal nå også være oppe igjen.
Stack er oppe og kører til Android. Ser bra ut
Lover bra at Stack er den mest populære appen innenfor finans (norske markedet) på appstore per 09.04.2024.
Vet vi hvor mange brugere de har efterhånden?
Vi vet at de hadde mer enn 1100 betalende kunder og 9000 nedlastninger i august 2023. Dette var før de kjørte en kampanje, der nye brukere som investerte 1000 kroner i fond, ville få 300 kroner av dem til å investere. Regner med de har vokst videre. Betalende kunder og nedlastninger finner du under “milepæler” i folkeinvest-linken. Regner også med at den nye appen som har et “mer moderne” design og nye funksjonaliteter, legger grunnlaget for videre vekst i et raskere tempo. Hvis vi følger folkeinvest-strategien så skal de inn i Sverige så fort de har testet og lansert aksjehandel i Norge.
Kilder:
På ordrebildet ser det ut som kursen trekkes mot enda lavere nivåer. 0.60 tallet synlig og ikke langt unna
noen som vet årsaken for at hudl har solgt/overført nesten alle aksjene som de hadde på bok?
De trenger vel penger til drift? Alt de tok inn i forrige emisjon er vel meir eller mindre brukt opp.
Tidligere har selskapet vel solgt for å forlenge runway - de fikk vel inn knappe 2 mill med brannsalget nå.
Pussig at selskapet valgte en så liten emisjon sist 17,5 mill bruttoproveny - NewsWeb
Og uforståelig at de dagen etter melding om suksessfull emisjon kansellerte rep-emisjonen - som kunne gitt ca 1Q lengre runway, om fulltegnet NewsWeb
Så lenge selskapet ikke klarer å tiltrekke seg nye kunder av en viss størrelse er jo dette som å pisse i buksa for å holde seg varm. Selskapet presser paradoksalt nok kursen nedover for å få kapital til drift som vil gi enda større utvanning om det skulle vise seg å bli behov for enda en ny emisjon for å holde skuta flytende.
Om de må kjøre emisjon på dagens kurser vil det jo kunne bli nattsvart for oss som har vært med en stund.
ser ut som en ny stor aksjonær kaster kortene, tipper det er frykt for emisjon…
Ja, mye mulig, personlig tror jeg ikke på noen ny emisjon etter at de nettopp har gjennomført en.
Det finnes andre måter å sikre likviditeten på og jeg satser på at det skjer på en annen måte enn ved en ordinær emisjon.
eneste informasjon vi har fått fra den nye ledelsen er vi trenger penger, så ble det helt stille, dette fryktlig dårlig styring av et selskap, det er og be om kurs kollaps, ser ikke helt hvordan dei skal få tak i penger uten og motte trykke opp store mengder nye aksjer, om det blir en aktør som vil kjøpe seg inn blir det nok ikke på dagens kurs
Vi vet veldig lite om hvilken situasjon eller posisjon selskapet befinner seg i, det kan være betydelig interesse i markedet for å investere i Huddlestock uten at vi vet det.
Tenker vi finner det ut etterhvert, i løpet av mai bør de ha fikset det så får vi se hva det ender med.
Mcap nå på 135 mill…
om man tolker interessen ut ifra aksjen og handel så er det svært liten interesse, men uansett, om det sitter en riking og vurderer inngang, så sitter han ikke og ser på aksjekursen og tenker her skal han ver snill med aksjonærene, tipper en inngang på 50 øre ikke er langt fra sansylig
Dagens handel tror jeg nesten utelukkende er en person og den personen tipper jeg har kjøpt altfor mye aksjer siste par tre månedene og da brenner det vel på dass.
Vi får se om jeg ikke har rett når listen kommer på fredag