Leif’en imponerer ikke ut av startblokkene hvert fall
Leifen jobber nok systematisk og strukturert mot sine mål.
Lastede lidt mere her på 0,69. Den er alt for billig
Altfor billig ? Hva legger du til grunn for den påstanden ?
Tror det er dette de mener…
Lurer på om “Gratis” har positivt eller negativt fortegn. Kanskje det er bra, kanskje det er dårlig? Det er i hvert fall billigere.
Det var litt spydig, det er selvfølgelig et bet på at de kommer seg igjennom problemene. Risk-reward får alle vurdere selv, men kursen blir ikke billig av at den har gått ned, det må sees i forhold til underliggende.
Er den tyske intensjonsavtalen blitt endelig?
Hvis den signeres klarer de seg uten emisjon?
Nei, det er helt tyst og ingen som vet om det blir noe av. Det ser du på kursen
På et eller annet tidspunkt snur det, uten tvil, satser på at bunnen ble nådd forrige uke.
Nå får man bare håpe at finansieringsløsningen kommer denne måneden, naturlig sak kanskje ifbm gf den 16.mai, så kan man håpe at avl snart landes.
Blir spennende å høre hva Leif A velger å fokusere på ved q1.
Årsrapporten kommer allerede idag, før skjema, ifjor ble den levert for sent og medførte at selskapet ble plassert i penalty bench.
Idag er det 8 dager til GF og innkalling bør vel da komme i løpet av dagen, skrekkelig spent på om det der vil ligge noen signaler ift finansiering.
Var det noe spennende der?
om jeg tolker denne rett er det bare snakk om 25% utvanning ?
Som sagt så tror jeg på andre løsninger enn emisjon
håper du har rett, men om det blir emisjon så er ikke 25% utvanning så mye, fryktet mye mye mer!
Ble litt optimistisk nå!
Jeg har redegjort for mine tanker i fb gruppen hva jeg mener om økonomien i selskapet framover på mellomlang sikt(3-8mnd) før jeg mener de er i positivt terreng.
Så uansett hvordan de ordner seg kapital(foretrekker selv uten tvil at dette ordnes med et eller annet type lån) så er det minimalt beløp og for en begrenset periode inntil de står på egne bein.
I årsrapporten skriver de at Visigon leverer positiv bunnlinje alene og stadig økende så det gjenstår nå kun teknologien.
Mulig det er bare meg som tror på annet enn emisjon, men står inne for den muligheten og spesielt etter å ha vurdert agendaen for gf den 16.mai.
Her ber man om godkjenning for konvertibelt lån😀
Det punktet hadde man ikke med ifjor.
(v) Aksjonærenes fortrinnsrett etter aksjeloven kan
fravikes.
Skal ikke spekulere for mye i dette, men etter min tolkning åpnes det her for nye aktører.