Er de stor aksjonær i Huddlestock ?
Tind er kunde av Huddlestock
Kjøper de plattform eller bare konsulenttjenester ?
Tind discovery fund er live på huddlestocks teknologi. Men mig bekendt er det den eneste fond fra Tind som kører på Huddlestock teknologi (ret mig hvis jeg er forkert på den).
Ud over det er det ærgeligt de ikke viser AUM. Det vel der Huddlestock tjener sine penge.
Jeg la merke til i forrige uke at Norsenet sine produkter: Corporate Finance og Norse Eiendom var oppdatert (virker som de er live). Har sendt en mail til Huddlestock for å høre om dette stemmer. Jeg har enda ikke fått svar, men siden de tidligere har vært merket med “mer informasjon kommer”, kan jeg anta at de er live. Antar også at det er disse produktene som bruker Huddlestocks teknologi.
Nå må bare Stack komme seg live på trading plattformen snart så tipper jeg Norse kicker ut Nordnet og følger etter
Hvis alle fortsetter å holde seg unna kjøpsknappen nå så er aksjen opp 20% i dag😜
Slapp av, ingen grunn til og tro Njord ikke skal ut med 50k-100k idag også som hver dag dei siste 2-3 ukene, dumpen kommer den
Ikke mye gøy og se på Njord som skal ut koste hva det koste vil
Det er vel fordi de ikke har troen da. Kan jo forstå at de vil ut av dette bunnløse tapsprosjektet. Her er det fyrt opp i en spinnvill helt urealistisk tro på at et norsk fintech selskap skal gjøre det stort internasjonalt. Sjansen for at noe sånt inntreffer er veldig liten.
De trenger strengt tatt ikke å gjøre det så stort. Middelmådig gir jo gode resultater det også. Jeg fortsetter med papirtapet inntil videre, og har trua.
Blir en ond sirkel for med så lav aksjekurs og lav market cap så er det enda vanskeligere feks å få tyske selskaper på kroken. Det å satse på en plattform er også å satse på et selskap. Og det ser ganske fragilt ut nå. Men først og fremst handler det nok nok en gang om at norske investorer undervurderer internasjonalt konkurransebilde. Det skjer gang på gang.
Og ikke minst det faktum at de store som har nesten hele markedet overhodet ikke er redd for fintech mygger.
Snakket med en stor investor som har støttet og investert i mange norske tech selskaper. Som han sier ute i den store verden blir man ikke hørt når man kommer fra Norge med produktet sitt. Man får ikke sitte på gangen en gang. Det perspektivet er det ikke alle her som har.
Spent på om det er starten på et trendskifte vi aner konturene av nå.
Mulig Njord Group har solgt seg ned til der hvor de i første omgang ønsker å være samtidig som Gentle Invest har kvittet seg med såpass mye at han er tilfreds(ifølge proff kan man skjønne hvorfor endel salg var påkrevd)
Så har man jokerne på kort sikt, Stack og testingen av aksjehandel plattformen og ikke minst AVL som kan komme når som helst.
Endelig litt action i aksjen igjen.
Har Njord stoppet sine salg, eller manipulerer de slik at de får ut noe litt høyere opp.
Snaut 3 uker igjen av august, jeg håper og tror avl kommer denne måneden, er sikkert den eneste som har tro på endelig avl avtale, men det står jeg for om jeg bommer.
Det eneste jeg er sikker på er at om den kommer og Njord borte eller på Hold så blir det kurs bonanza.
Ja er det nå det skjer noe. Håper som du sier at Njord er pause eller har skjønt bedre. Veldig artig dag idag
Hvis jeg måtte satt penga på noe ville det vært at den kommer. Det som ligger til grunn for det er hvis de ikke har skrevet LOI med noen andre. Hvis det er feil, altså om de spiller på flere hester så holder jeg meg unna veddemålet. Hva slags plattform bruker AVL i dag, er det et alternativ å fortsette med den eller er det uaktuelt ?
Mye mindre press fra salgssiden i dag. Tenker vi er gjennom bunnen nå, men mye å ta igjen oppover. Kan bli litt reaksjon ned i morgen, kjøpersiden er nok fortsatt litt skeptisk med tanke på dumpingen vi har vært gjennom de siste 2, 3,6 etc mnd. Har ingen fasit, men tenker avtale med AVL ikke er langt unna nå.
Melding om avtale med AVL og Stack snart live, så tror jeg vi ser en annen utvikling i denne aksjen.
AVL tilbyr idag masse spareprodukter og sparing i fond.
Aksjehandel tilbyr dem ikke idag til sine kunder, men det skal de når endelig avtale med Hudl signeres, det vil selvsagt øke AVL sitt inntektspotensiale ytterligere.