Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Huddlestock fintech AS

3 Likes

Har Bricknode signalisert kor mange aksjer de må selge for å betale for dei nye aksjene? Blir jo litt matt når innsidere er med å torpedere kursen på denne måten.

Invitation to third quarter 2024 presentation and Q&A

Notification of transactions by primary insiders and their close associates

Hva skjer ?

Nytt i denne meldingen - sammenlignet med tidligere flaggemeldinger:

Bricknode has now conducted required sales of Huddlestock shares to meet cash
needs to pay down loans and accrued legal fees.

Bricknode reports that the required sales have been executed and preparation for
the final redemption can now continue.

Så da kan man kanskje håpe at 400-500k aksjer tas ut av det daglige aksjesalget, noe som bør ha positiv effekt på kursen.

5 Likes

Huddlestock Fintech AS enters into market making agreement with Pareto Securities AS

1 Like

Hvor mye vil dette koste huddlestock ?

Det vet jeg ikke, men idag betaler de vel ingenting for slikt eller lignende, de sa opp Norne Sec og deretter Analyst Group.
Tror dette kan være en grei måte å ta bort de høye toppene og dype dalene på lite volum. I tillegg øyner jeg håp om at dette kanskje kan være en inngangsbillett til at Pareto tar opp dekning på Huddlestock.

Slik som vi har det idag er hvertfall ikke bra hvor kursen jukker 20-30% på mikro poster begge veiene, det å få en mer stabil og likvid aksje vil ikke være feil tenker jeg. Vanskelig å få nye investorer inn i en aksje slik som det har sett ut seneste tiden at aksjen går fra børsvinner til børstaper og omvendt på 30 min.

Nogen tanker om i morgen @Rodjer

Jeg skrev vel dette for ca 4 uker siden i fb gruppen rundt dette med tallene.
Så håper jo alltid jeg at man skal få noe nyheter tett opptil q presentasjonen slik at man får noe mer å prate om, men tiden er i ferd med å ebbe ut for det.
Viktigst for meg er at de kan vise til økning i AUM og klientkontoer, at kostnader generelt og særskilt personalkostnader fortsetter trenden og at inntektene viser seg høyere enn i q2.
Så får vi se hvor grovt jeg bommer.

Total income 20,2 mill

Cost of Materials/Subc. 0,1 mill

Personal cost 14,2 mill

Other Operating Expences 8,3 mill

EBITDA - 2,4 mill

Depr. and amortisation 11,3 mill

EBIT -13,7 mill

Q3 i 2023 viste inntekter på 21,7 mill, lønnskostnader på 21,5 mill, en other opex unormal lav med 3,3 mill, Ebitda på -4 mill, en voldsom høy Depr. and amortisation på 16 mill og Ebit på - 20 mill.

Jeg tror vi nå nærmer oss fullt utslag når det gjelder det personell som fant veien ut dørene i vår og tenker 14 mill i lønnskostnader kan være der “hvor selskapet er nå og skal være” inntil de ansetter flere i eksempelvis Tyskland.

Slik jeg ser det så er det inntektene som selvsagt må opp ytterligere, det er uvisst hvor mye de kan ha steget siden juli nok er en rolig måned for konsulentvirksomheten, samtidig tenker jeg at den ikke navngitte svenske kunden som ble meldt etter ferien kan ha begynt å generere inntekter, i tillegg til at flere av de andre har kjøpt/økt sin bruk av Huddlestock sine tjenester.

Kostnadssiden tror jeg fortsetter i det positive sporet, jeg er mer usikker på inntektene hvor de lander, men siden q2 var forholdsvis svakt tror jeg på en oppgang dette kvartalet.

1 Like

Det bliver uanset spændene. Så længe vi går i rigtig retning :+1:

Huddlestock expands IaaS offering to Garantum Wealth Management

10 Likes

Positivt at eksisterende kunder kjøper flere tjenester, i mitt hode synonymt med at kunden er fornøyd!

Og ikke minst, av økte inntekter på eksisterende kunder havner det meste rett på bunnlinjen.

1 Like

Enig. Spørsmålet man må stille seg er hvor de nye kundene blir av om tjenesten er såpass god.

Jepp, vi får høre hva han sier i morgen

1 Like

Huddlestock - Q3 2024: Commercial traction with existing customers

Ikke et ord om avl.

Nei. De har tatt det bort. Tidligere skrev de at samarbeidet med tradevest var for å kunne tilby en løsning til AVL. De har vel fått beskjed om at det ble for offensivt. Rapporten er omtrent like syltynn som cash beholdningen (10 mill NOK) Det haster å få inn inntekter

"Accepted by AVL to launch “tokenized securities trading“ as step
one in Germany.”