Noen andre her som ikke har fått utbytte aksjer ? Har sendt mail til selskapet uten og få svar
Ja, vi er flere som ikke har fått inkludert meg.
Jeg har tatt det med selskapet og satser på vi ser aksjene våre på konto i morgen eller mandag.
Tror det gjelder de av oss som hadde Hudl aksjene et sted(jeg har dem i Nordea) og ønsker utbytte aksjene til et annet sted(jeg vil ha dem i Nordnet) som i det store ikke har fått dem enda.
jeg har heller ikke fått aksjene, har dei på 2 forskjellige kontoer, dette burde jo ikke ver så vanskelig og få sendt ut samtidig til alle vps som har huddlestock aksjer ?
Skulle ikke tro det, men tydeligvis ikke så enkelt når det er snakk om utenlandske aksjer og et lass av meglere involvert.
For min del betyr det ikke allverden, hadde ikke planer om å selge Done ai uansett og de som fikk aksjene og solgte fikk vel sek 5,7 ish for dem, nå ligger kursen rundt 7.
Men, aksjene burde åpenbart uansett vært på alle sine konti nå, de er jo tross alt våre og man ønsker selv å sitte med kontroll over egne aksjer.
Jeg har aksjer i Nordea og dnb, får håpe dei dukker opp snart, syns det er veldig dårlig av selskapet måten denne utdelingen har blitt utført på…
Hva var forholdstallet når det gjelder hvor mange Done-aksjer en skulle få?
“Reference is made to the stock exchange announcement of 29 October 2025, in which the Board of directors of Huddlestock Fintech AS (the “Company”) resolved to distribute a dividend in kind of NOK 0.0238 per share, in total approximately NOK 6,771,049.0967. The distribution is made in the form of shares in Done.ai Group AB (“Done.ai”),where each 304.469 shares (rounded) in the Company will receive 1 share in Done.ai Group AB (publ.) (each a “Done Share”), valued at NOK 7.2844 per Done Share. The amount of distribution shares will be rounded down to the nearest whole number.”
Ref melding 3.11
Hei. Jeg har ikke fått done ai aksjene mine enda,så jeg ringte de på huddlestock og de fortalte at de som har nordea eller sparebank1 ikke får de på konto fordi de ikke tar imot aksjer fra utlandet.Han fortalte meg at jeg måtte åpne en konto på nordnet,så jeg gjorde det igår og ringte han opp igjen idag og gav han konto nummer i nordnet,så han skulle overføre de idag og de ville være på konto tidlig neste uke.Dette er bare til informasjon til de som ikke har fått aksjene enda.De hadde prøvd i en måned å få (Nordea som jeg har) til å ta imot,men det gikk ikke,så jeg håper det ordner seg nå med nordnet.
Jeg har HUDL hos NN og Pareto. NN fiksa dette i desember, mens hos Pareto drøyer det.
Hva er er e-posten til skajem ? Får ingen respons på noen av adressene jeg har forsøkt.
Ring han på +4741887412
er sykt man må sende purre mail og ringe for og få utbytte aksjer… skremmende
Ja, mye styr for lite. Fikk forklart at problemet er at Done.ai er svensk og flere av kundenes norske banker/nettmeglerer krever noen tusenlapper for å ordne hver transaksjon.
Jeg har aksjer i NN og Pareto. Fikk overført alt til NN, etterhvert også for aksjene jg har hos Pareto.
Får ikke svar på e post, sitter med inntrykk av selskapet prøver og lure seg unna og betale utbytte, er nok mange som har lagt denne i skuffen og ikke følger med, dei får ikke utbytte… Dette er svindel og det frister og melde selskapet til Finanstilsynet.
Nå må du kutte ut pisspreiket!!
Bruk de opplysningene som er gitt deg over her og det ordner seg.
Dette har vært en omfattende, komplekts og dyr sak for Huddlestock å betale ut dette utbyttet i Done aksjer.
Å betale ut utbytte i form av svenske aksjer til norske Hudl aksjonærer er ekstremt krevende da mye av dette må gjøres manuelt. Flere meglerhus er ikke i stand engang til å ta imot utenlandske aksjer som for eksempel Norne.
Mange aksjonærer har garantert ikke fylt ut skjemaet riktig eller som de skulle, mange mindre aksjonærer har garantert gitt balla i skjemaet overhodet da det har vært snakk om et minimalt antall Done aksjer.
Hvilken mail adresse har du sendt til som de ikke svarer på?
Jævla merkelig at du ikke får svar når mange legger ut svarene sine i fb gruppen.
Kjenner jeg blir rimelig forbannet over å lese slike kommentarer, var du aksjonær på tidspunktet som gjør deg berettiget til utbytte og bruker de kanalene som er oppgitt så får du det du da eventuelt har krav på, ferdig snakka.
Hadde ikke gjort noe om selskapet kom med en liten oppdatering til markedet om hvordan det går med den såkalte “soft-launchen” i Tyskland. Det er lite fremdrift å spore på nettsidene til GB i alle fall. Disse har vært “under arbeid” i ganske mange måneder nå.
Ut fra aksjekursen å dømme ser det ut til at mange begynner å bli utålmodige.
Slik får du svar og hjelp
Har sendt mail til investorrelations@huddlestock.com og 1 adresse til jeg ikke husker i farten.
Det er kanskje normalt for deg og purre på utbytte, men dette er første gang jeg har opplevd noe slikt, det er garantert mange som sitter passivt i aksjen som aldri får utbytte, selskapet beholder disse aksjene selv ?