Tenker vi nå entrer en av de mest spennende Hudl uker siden undertegnede ble aksjonær i Huddlestock tilbake i november.
På kontraktssiden har det vært relativt rolig foruten et par mindre avtaler de seneste månedene.
Vi vet dog at de har jobbet lenge med nye og større kunder, jeg forventer og tror på en forløsning foran Q1 som kommer på torsdag.
Selskapet har jobbet målrettet mot targets over lang tid nå og med det organisatoriske på plass, ny ceo for Tyskland divisjonen og nylig ansatt CFO så er man endelig i posisjonen man ønsker å være igjen.
Jeg vet at jeg har promottert et selskap over lengre tid hvis kursutvikling har utviklet seg negativt i takt med generell tech nedgang.
Russlands invasjon av Ukraina kunne jeg ikke forutse, men dette til tross vet jeg at Hudl har jobbet steinhardt for selskapet selv men også for aksjonærene. Verdt i denne sammenheng å merke seg at styreleder besitter drøyt 8 mill aksjer og CEO sitter på snaut 1 mill aksjer.
Ny CFO og nytt styremedlem har kjøpt 75k aksjer hver den seneste tiden på hhv kurs 2,60 og 3,00.
Samtidig har vi vært velsignet med større nedsalg over hele perioden i tillegg til at aktører den seneste tiden har shortet aksjen.
Sitter med et håp om at flere gikk inn i denne helgen med short i Hudl.
Vel, jeg forholder meg meg fortsatt veldig optimistisk da markedet for Huddlestock er enormt dersom man spiller kortene riktig og oppnår store og gode avtaler.
Hudl er et vekstselskap og det tenker jeg vil få flere bevis på framover nå.
Har snittet ned egen inngang de seneste ukene og avventer nå nyheter som vil sende oss tilbake langt over 3 tallet i første omgang.
Norne Securities opererer fortsatt med TP NOK 7.- og KJØPS anbefaling.
Mange lo da Nel stod på 3-4 kroner og Norne jukket opp sitt TP til 10-12 kroner og deretter 30-35.
Forresten en interessant artikkel fra 2018.
Merker meg denne, kanskje enda mer aktuell idag enn noen gang:
"For å styrke sin posisjon bør de etablerte bankene inngå samarbeid med de nye aktørene som nå utfordrer dem."
Lykke til alle Huddlere i uken som kommer
HUDDLESTOCK FINTECH AS - Invitation to Huddlestock Fintech first quarter 2022 results presentation, Thursday 12 May 2022.
Flere som har fått lest gjennom innkalling generalforsamling?
Dette med emisjonen, har dette vært varslet?
Har lest det og det er helt standard å ha med.
De har vært veldig tydelige på at det kommer flere oppkjøp framover og at det vil kreve kapital.
Imponert over siste oppkjøp hvor de forhandler seg fram til 100% kjøp ved hjelp av egne aksjer og til kurs NOK 3 når kursen nå ligger 20% under det.
I tillegg lock-up på hele aksjene om jeg ikke leste feil.
Det betyr da at de har igjen ca. 4 mill egne aksjer som de kan nytte til nytt oppkjøp, tror det kommer kjapt.
De er nå i ferd med å komme seg i pole position.
Samtidig har de fleste selskap gardert seg ved å ta med muligheter for emisjon ved behov på ogf.
Dersom ikke og de plutselig trenger kapital så må det innkalles til eogf, så for min del er dette å oppfatte som helt ordinær praksis.
Idag var vi stabile:joy:
jepp, stabilt sideleie før brå oppvåkning
Hehe, skal sies, prøvde å selge den siste posisjonen min for å nå toget 09.15 med Soff idag, den gikk ikke gjennom😂
He he. Kjenner spenningen stiger nå. Oppvåkningen kommer…
Ville ikke solgt en eneste Huddlestock aksje idag, heller kjøpt med begge hender
Planen var å selge den tradeposisjon igjen i Soff nå på 20kr, for så å putte opprinnelig sum+gevinst inn igken i Hudl!
Høres fornuftig ut
Plukka litt i Hudl i går og i dag, bare 1/3 av det jeg tenker å sitte med. 2,44 i snitt på det jeg har. Satser på att ting vil se lysere ut når oppryddings jobben i Tyskland er unnagjort. Sitter med en ok pott i SOFF grunnet deg @Rodjer, snitt der 6,23