Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Huddlestock fintech AS

Kjekt å høre at du lykkes i Soff @Halling.
Liker slikt :grinning:

Vil mene det er særs fornuftig også å sitte med noe her i Huddlestock.
Som kjent er jeg som regel litt tidlig ute, men det kan lett gå bra likevel :grinning:

Tror sjansene er store for at Hudl tar en Soff

1 Like

Huddlestock Fintech AS (OSE: HUDL) Q1 2022 Results. Profitable growth in consulting. Finalizing client onboarding in technology.

3 Likes

Snart i pluss👍

Huddlestock Fintech AS (OSE: HUDL) signs term sheet to acquire 100% of Tracs group of companies including a full investment banking license.

2 Likes

Pent!

WOW, der kom dem pinadø med LISENSEN!

2 Likes

““Trac Services brings over 18 years of experience from the financial industry,
and currently have 12.000 end clients and approximately NOK 4 billion in assets
under management. Together with our investment banking license, we see strong
synergies between Huddlestock and Trac Services. Combined we will be one of the
largest B2B Fintech providers in Europe, and can increase our revenues and
margins, opening for rapid expansion of the business. As institutional and
long-term investors we strongly believe in the value proposition of Huddlestock,
and see a profitable future together,” says Jan Sigurd Vigmostad, Chairman of
Trac Services AS and Trac Technology AS.”

Som musikk i mine ører, her bygger vi for framtiden og er vel hva vekstselskaper skal gjøre.

2 Likes

Gratulerer!
Jeg har bare en liten post her, og har lite greie på området. Etter hva jeg forstår så er vel nå denne aksjen derisket betydelig og man kan forvente større omsetning.
Hva er neste steg i prosessen nå Rodjer?

Dette var veldig positivt. De kjøper ekstra ressurser + Investeringsbank lisens. Det er Vinn Vinn.
Kjempe positiv melding.

Og fra rapporten:
Within Huddlestock’s technology segment we are finalizing onboardong of a large
European Fintech.
Events in Ukraine and the reorganisation in Germany at the end
of 2021/beginning of 2022 have delayed ongoing deliveries somewhat. The recent
acquisition of the software developer F5 IT has added 15 front-to-back software
developers. This will help accelerate ongoing cllient deliveries within the
technology segment, add new clients and future technology solutions.

Tja, jeg må få lest gjennom alt, men umiddelbart tolker jeg dette som særdeles positive nyheter for selskapet i deres videre utvikling i et stort og spennende marked.
Nå begynner de å få en helhetlig og såpass stor organsisasjon at de kan onbourde nye klienter og mye større klienter.
Og den lisensen som de nå skaffer seg via oppkjøpet er kjempeviktig og ville om de skulle søkt selv tatt alt fra 6-8 mnd å få i havn og koster rundt 10 mill.
Men, må komme meg gjennom alt først og få med meg presentasjonen i ettermiddag så får vi en bedre bilde av status

1 Like

Ser de guider 75 mill i inntekter allerede nå i 2022.

Og 200 millioner medium term guidance

1 Like

Blir spennende hva de har å si på presentasjonen. Mye å fordøye her. Tok en post i morgentimene, blir nok å sitte på den i lang tid :slight_smile:

1 Like

Hyggelig.
Markedet spiller selvsagt ikke helt på lag med denne sektoren for øyeblikket, selv har jeg liten tro på at nedsiden er særlig større i Hudl herfra, oppsiden derimot er vanvittig.
Jeg tør påstå at markedet helelr ikke tar innover seg og forstår dagens melding. Noen henger seg sikkert opp i tallene, minus 4 mill.
Proforma inntektene for q1 er 12,9 mill og inntektene for q1 i 2021 var 0,5 mill.
Men dette er et vekstselskap og nå er de virkelig i vekst og de gjør strategisk kloke valg kombinert emd at de siste to oppkjøpene nesten er “gratis” ved at de bruker egne aksjer som dem tok tilbake fra den sparkede tyske CEO Van Kleef før nyttår.

Den lisensen som nå får med på kjøpet fra Trac er gull verdt og koster alene ca 10 mill og søknad, behandlingstid på 6-8 mnd.
Det kommer ifølge rapporten hvert øyeblikk en giga stor kontrakt nå med en stor Europeisk Fintech bank.
Dette blir strålende framover.

Eneste jeg “frykter” er at selskapet blir gjenstand for å bli kjøpt opp altfor fort.

Presentasjonen idag tror jeg blir meget spenstig og med offensive takter. Tror de nå er i ferd må lage det selskapet de har ønsket seg så lenge.

Dagens lave kurs skyldes i all hovedsak svak Tech utvikling samt at vi har hatt en større aktør i Hudl som har solgt over 2 mill aksjer fra 2,9 og ned til 2,4.
Denne er nå ute antar jeg og med flere gode nyheter nå og flere kjøpere er vi snart godt over 3 tallet igjen.
Og derfra starter reisen mot Norne sitt kursmål på NOK 7 i første omgang.

3 Likes

Enig i det, med Nasdaq ned ~30% siden nyttår og usikkerhet generelt, så er ikke tech flavour of the month. Men desto hyggeligere inngang (skulle en tro). Mindre tech har kanskje fått ufortjent mye bank i forhold til hva de burde i mine øyne.

8% ned plutselig og selgersiden er 4 ganger så sterk som kjøpersiden

Mens noen fucker og tuller, shorter eller hva faen får vi som ser litt lengre fram konsentrere oss om presentasjonen kl 1430.

For de som ønsker å være med kan man sende mail til investorrelations@huddlestock.com
og få link til zoom møtet

Kursmanipulasjon og spill i aksjen for øyeblikket.

Det positive dog er at omsetningen gikk i taket og tradere og andre aktører ønsker høyere omsetning i Hudl før de går inn

1 Like

Kan umulig være noen av de som overvar presentasjonen som selger idag hvertfall😂

Har du lenketil opptak eller en liten oppsummering :slight_smile: :blush: