Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Huddlestock fintech AS

Nei, men tenker mer generelt :grinning::+1:

Ser bank Julius har tatt over alle aksjene til stockhome capital, over 7 mill aksjer, bør vel flagges, over 5%

Samme på listen 10.5 bare motsatt.

Da dette dukket opp på listen 10.5, sendte jeg mail til selskapet og fikk følgende tilbake:

"Stockhome har vært aksjonær hele tiden (gamle Retropi – Michel von Tol – en av de originale grundere til Huddlestock)

Han flyttet ut og brukte Julius Baer som custodian , dersom det ikke er Juius Baer lenger har han bare flyttet til an annen custodian. Ingen endringer der."

Tok nye 1000 i soff og putta de i HUDL idag:)

2 Likes

Ok. Veldig interessant.

Nå begynner det da å ligne noe. Jobber seg gjennom 3kr nivået med relativt greit volum. Her er det definitivt interesse igjen. :+1:

#patiencepaysoff

1 Like

Nesten ingenting til salgs hos Pareto….aldri sett før :slight_smile: Skal du ha 100k må du til 4 kroner.

Er det noen som har lenke til Q1 videopresentasjonen?

1 Like

Denne er nå lagt ut på selskapets hjemmeside.

Webcast Replay Q1 2022

https://www.huddlestock.com/financial-reports/

2 Likes

Nå kan du ta 100k :laughing:

Tok nok sist uke :joy:

Veldig tilfreds med utviklingen i Hudl, omsetningen er til å Hudl å være meget bra for tredje dag på rad.
Liker hva jeg ser.

Har litt teknisk motstand rundt 3,05 som må testes før den går:kr

Veldig fremoverlent Q1 presentasjon….de virker veldig klare på at dette skal bli en fin reise fremover. Uten å love kursen videre opp, så sa de at den ikke gjenspeiler dagens situasjon.

Ja, kursen gjenspeiler nok ikke dagens situasjon for selskapet, ikke engang i nærheten en gang.
I den grad man kan være overbevist om noe i aksjemarkedet så var jeg overbevist om Soff, ikke mindre overbevist her.

1 Like

Syntes denne kommentaren fra fb gruppen virkelig var spennende lesing fra en som tydelig har innsikt.
Svaret kom etter at jeg skrev at Fortnox hadde en mcap idag på SEK 27 mrd og har steget 17000% siden de kom på børs i 2012.

“Det stemmer, etter at Fortnox AB har 50-doblet børsverdien. De er ikke direkte sammenlignbare, men begge tilbyr software-løsninger innen sine respektive nisjer, og en fordel med software er skalerbarheten. Om Huddlestock får snøballen til å rulle ordentlig, vil marginene bli av en annen verden og børsverdien deretter. Blir utviklingen som forventet i tidligere presentasjoner snakker vi om en 10-dobling innen 2025. Så om de lykkes blir det gull. Hvis ikke, så har de en helt grei konsulent-tjeneste. Men marginene på den biten vil ikke være i nærheten av marginene under SaaS-modellen, og følgelig vil også multiplene bli lavere. Kort oppsummert, et “Visigon-dominert” Huddlestock vil ligne på AGB Sunndal Collier, mens et “Huddle-dominert” Huddlestock vil kunne ligne på Fortnox. Derfor håper jeg de får fart på Bedrock og Apex utrullingen. Hvis ikke, er denne uinteressant for min del.”

4 Likes

Den mannen har sett noe vi har sett :ok_hand:.
Konsulent biten ruller og går, bør gi 70 millioner i året. Men får de gang på det andre nå så snakker vi potensiale for stor vekst :+1:

3 Likes

Fikk sett gjennom presentasjonen nå og rundt 36min blir det tatt opp scalability (ref innlegg lenger oppe). “Off the shelf white label solution” er veldig lett å skalere opp for selskapet, dvs uten involvering fra Visigon (slik jeg forstår det). Så ser jo hvor karen fra FB vil hen med at det er Bedrock/Apex biten vi ønsker skal ekspandere.

Om så ikke er tilfellet, så vil vel Visigon / konsulentdelen dekke over mesteparten av nedsiden fra disse nivåene, slik jeg ser det. Alt i alt en behagelig investering i mine øyne. Så får vi se hva de leverer fremover.

3 Likes

Veldig enig i de betraktninger.
Nå blir det spennende å se hva størrelse den nye kontrakten er, er den av et virkelig kaliber så vil mye være gjort ift å få folk ned fra gjerdet tror jeg.
Kanskje den kommer imorgen, tror hvertfall den er rimelig nært forestående.

A post was split to a new topic: Huddlestock Insidertråd

Har nesten doblet i HUDL i dag. Veldig mange bra velbegrunnede innlegg i HUDL tråden i det siste. Bra jobba av “graverne”

2 Likes