Ja, det var deilig!
Nå er det endelig alvor!
Da er vi i gang
Yes, yes, yes. Kjenner humøret steg ganske så bra nå på morgenen.
Denne var digg.
Navnet på denne aktøren kommer sikkert ikke frem før de selv melder om avtalen.
Og Hudl sa vel på presentasjonen at de var godt i gang med prosessene og testing med denne aktøren.
Og
“The Fintech Bank has some of the largest financial institution in Europe as clients”
Da bør denne gå mot strømmen i dag og fremtiden ser lys ut!
Konge! Nå blir det helt TechSaaS (hurrhurr overgår meg selv)
Nå er det bare å se fram til Norne kommer med en oppdatert analyse.
Nå må de bake inn konsekvensene av oppkjøpet av Trac Services med lisens samt en mega kontrakt
Har nett vært på tlf med en kompis som sitter i DnB som noe litt mer enn megler.
I likhet med dere som følger aksjen tettere enn meg, poengterer han at tech og vekst må jobbe for penga både i Norge og Europa de kommende åra, men at Hudl trolig ikke er en dum plass å plassere gryna fremover:)
Høres bra ut.
Og Hudl er vel “up and comming”. De har jobbet i mange år med denne teknologien. Denne aktøren hadde vel heller ikke signert om de ikke så at Hudl nå er klar for å levere.
"Our technology is now in the final stage of onboarding and will be rolled out by one of the largest players in this industry. "
Å at en tech selskap idag klarer å gasse oppover, syner interessen:)
Grattis. Dette var en god melding for dere med aksjer
Absolutt, bare å kjøpe her @Harlind
Her er oppsiden uvurderlig og idag kom bekreftelsen som vi “alle” ønsket og trengte!
Denne vaker jo mellom 3-3,60 i lang lang tid. Så 3,4 3,5 er på en måte gratis inngang for mange. Selvfølgelig mye oppgang om man traff bunn på 2,4 men det er ikke så enkelt å time.
Veldig betryggende / forløsende melding. Da fikk vi ekspansjonen innen Bedrock/Apex som vi håpet på, den delen som kan skaleres opp enkelt for selskapet.
Alle har vel sittet i tech eller lignende selskap der den store kontrakten kommer “snart” og ledelsen ikke holder ord. Godt å se at så ikke er tilfellet her. Gleder meg til å få alle detaljene på bordet slik at “de store kalkulatorene” kan regne det helt hjem og komme på banen.
Fader så flaks jeg hadde nå da, doblet antall aksjer i denne I går. Takk @Rodjer for att du fikk opp øynene mine for denne.
" Huddlestock Fintech har signert endelig avtale og vil nå levere løsninger av sin teknologi til en stor europeisk Fintech-bank. Aksjen stiger mest hittil i dag, opp 15,3 prosent.
Fra FA.
– Teknologien vår er nå i sluttfasen av onboarding og vil bli rullet ut av en av de største aktørene i denne bransjen, sier konsernsjef i Huddlestock, John E. Skajem."