Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Huddlestock fintech AS

Huddlestock announces major break-through of signing final agreement and launching its technology with a large European Fintech Bank.

7 Likes

Ja, det var deilig!

4 Likes

Nå er det endelig alvor!

3 Likes

Da er vi i gang :wave: :wave: :wave:

3 Likes

Yes, yes, yes. Kjenner humøret steg ganske så bra nå på morgenen.
Denne var digg.

3 Likes

Navnet på denne aktøren kommer sikkert ikke frem før de selv melder om avtalen.
Og Hudl sa vel på presentasjonen at de var godt i gang med prosessene og testing med denne aktøren.

Og
“The Fintech Bank has some of the largest financial institution in Europe as clients”

2 Likes

Da bør denne gå mot strømmen i dag og fremtiden ser lys ut!

2 Likes

Konge! Nå blir det helt TechSaaS (hurrhurr overgår meg selv) :joy:

6 Likes

Nå er det bare å se fram til Norne kommer med en oppdatert analyse.
Nå må de bake inn konsekvensene av oppkjøpet av Trac Services med lisens samt en mega kontrakt

2 Likes
3 Likes

Har nett vært på tlf med en kompis som sitter i DnB som noe litt mer enn megler.

I likhet med dere som følger aksjen tettere enn meg, poengterer han at tech og vekst må jobbe for penga både i Norge og Europa de kommende åra, men at Hudl trolig ikke er en dum plass å plassere gryna fremover:)

2 Likes

Høres bra ut.
Og Hudl er vel “up and comming”. De har jobbet i mange år med denne teknologien. Denne aktøren hadde vel heller ikke signert om de ikke så at Hudl nå er klar for å levere.

"Our technology is now in the final stage of onboarding and will be rolled out by one of the largest players in this industry. "

Å at en tech selskap idag klarer å gasse oppover, syner interessen:)

Grattis. Dette var en god melding for dere med aksjer :slight_smile:

Absolutt, bare å kjøpe her @Harlind

Her er oppsiden uvurderlig og idag kom bekreftelsen som vi “alle” ønsket og trengte!

Denne vaker jo mellom 3-3,60 i lang lang tid. Så 3,4 3,5 er på en måte gratis inngang for mange. Selvfølgelig mye oppgang om man traff bunn på 2,4 men det er ikke så enkelt å time.

Veldig betryggende / forløsende melding. Da fikk vi ekspansjonen innen Bedrock/Apex som vi håpet på, den delen som kan skaleres opp enkelt for selskapet.

Alle har vel sittet i tech eller lignende selskap der den store kontrakten kommer “snart” og ledelsen ikke holder ord. Godt å se at så ikke er tilfellet her. Gleder meg til å få alle detaljene på bordet slik at “de store kalkulatorene” kan regne det helt hjem og komme på banen.

1 Like

Fader så flaks jeg hadde nå da, doblet antall aksjer i denne I går. Takk @Rodjer for att du fikk opp øynene mine for denne.

1 Like
2 Likes

" Huddlestock Fintech har signert endelig avtale og vil nå levere løsninger av sin teknologi til en stor europeisk Fintech-bank. Aksjen stiger mest hittil i dag, opp 15,3 prosent.
Fra FA.
– Teknologien vår er nå i sluttfasen av onboarding og vil bli rullet ut av en av de største aktørene i denne bransjen, sier konsernsjef i Huddlestock, John E. Skajem."

4 Likes