Mine tanker rundt dette er kanskje i overkant spekulative, mer som en drøm kanskje. Men etter at meldingen kom ut 19 mai har jeg og mange med meg brukt mye tid på å lese oss opp på og prøve å finne alternative banker som dette kan være ut fra det såpass lille vi vet. Det lille vi vet er ikke så lite likevel når man leser Hudl meldingen flere ganger samt fordyper seg litt i de største Fintech bankene i Tyskland.
Fra meldingen**"The Fintech Bank has some of the largest financial institution in Europe as clients, and together with Huddlestock it will provide the infrastructure for low-cost trading and investing. "**
I meldingen står det også at banken har hovedkontor i Tyskland, da faller mange bort.
Les da teksten under de tre nederste bankene i artikkelen din en gang til, en bank dukker opp der under alle tre og har blitt nevnt her inne tidligere.
Jeg tror og håper det kan være “vår” bank.
Vivid Bank:
" Vivid Money offers customers a bank account through Solarisbank, allowing users to invest in a multitude of traditional and modern investment options. Oh and best of all, their debit card comes with cashback – not the most common feature in Europe."
Tomorrow Bank:
“Tomorrow is a Hamburg-based challenger bank with a focus on sustainability. Much like Vivid Money, they partner with Solarisbank to offer sustainability-conscious consumers a bank account for their lifestyle. Simply put, they fund and promote Renewable Energy, Solar Power, Wind Power, and sustainable agriculture. A great option for everyone looking to bank with a clear conscious.”
Nuri Bank:
" This is not a joke but Nuri is also based in Berlin and they are also partnered with Solarisbank. Founded in 2015, Nuri unites digital banking with the world of crypto. Allowing users to invest and earn interest on their cryptocurrency."
Fra Hudl meldingen:
“The agreement is a major commercial and technology break-through for Huddlestock and will serve thousands of investors in the European market.”
Dette tror jeg er en måte å formulere seg på når det er snakk om ekstremt mange kunder og jeg tror potensialet her er millioner og det stemmer også meget godt med SolarisBank.
Håper vi snart får svaret.