Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Huddlestock fintech AS

Bra jobbet, og veldig bra gravearbeid å gjette seg fram til Solarisbank. Det var jo på spikeren. Da blir det spennende å se hvordan markedet reagerer, og hva dette bringer av inntekter for Huddlestock fremover. Blir sittende en god stund fremover tenker jeg.

1 Like

Ja, det var bra jobba!

Jepp, full klaff, men flere her som skal takkes deriblant og spesielt @Dovregubben som har bidratt til å sette meg på spor underveis her.

2 Likes

Det blir spennende å se om vi får noen dekning hos finansavisene i dag. Det hjelper definitivt på kursen med litt kjærlighet og positiv omtale i media.

Veldig veldig positiv melding.
" Working with the neobroker Fina on the launch of an inclusive securities brokerage service
-to-launch-securities-brokerage-product is an exciting next step for
Solarisbank, and could not have been done without our partners Huddlestock
Fintech."

Dette er i mine øyne en veldig stor derisk av hele Hudl caset.

1 Like

Jeg mener selvsagt dette var de beste nyheter som kunne falle ned i min innboks idag.
Selv er jeg langsiktig i Hudl med det aller meste av aksjene mine da jeg tror dette er bare starten på en prima reise.
Bare vent nå når disse bankene i paraplyene av SolarisBank, en etter en meldes inn og onbordes framover.
Man skal dog ikke se bort fra at noen kortsiktige som har ventet lenge på dette nå vil benytte anledningen til å selge seg ut og at det kan dempe oppgangen noe, det vil uansett i mine øyne kun være for kortsiktig støy å regne.
Huddlestock mener jeg bestemt blir et herlig sted å sitte dersom man skal være på børs i disse tider.

4 Likes

Dette skal du ha all ære for, den vesle drodlingen min er basert på det du har gravd frem. I dag er dagen til at du klapper deg selv på skulderen @Rodjer :+1::joy: Fantastisk nyhet, selv om vi selvfølgelig visste det etter at du fortalte oss det for en stund siden :+1::blush:

Ingen av finansavisene som har skrevet om det enda? Håper det ikke drukner i nyhetene rundt rentemøtet

8 Likes

Og så håper jeg at du denne gangen får med deg hele den mulige oppgangen @Rodjer . Det fortjener du!

3 Likes

Man lærer av sine feil, gjør sjelden samme feil to ganger :grinning:

3 Likes

Det kan hende vi må tipse noen av mediene litt dersom de ikke klarer å få ut noe på egenhånd :thinking:

1 Like

Det var da voldsomt til salgspress da. :man_shrugging:

Jeg tror at i tillegg til sell on news at noen utnytter makrobildet og har satt shorts.
Så får vi se hvordan det går.

Ser forøvrig at HDLY i skrivende stund er opp 10% uten (børsmeldte) nyheter, lurer på hvor mange som har kjøpt feil ticker :slight_smile:

Har sett slik ut på salgspostene siste dagene som det er noen som vil ha den ned ja. Har tatt litt borti salgsiden over flere dager og da forsvinner “tyngende” poster tvert. Kombinert med at noen virkelig vil ut er det vel fint klima for short. Regner dog ikke med det er noen stor short, men irriterende disse ekstrapostene for å presse kurs.

1 Like

Hvordan er det mulig at den går i minus, etter at den har gått opp på grunn av gode nyheter? Dette forstår jeg ikke. Jeg kunne forstått at oppgangen var lav med tanke på generell nedgang, men…

Dårlig visibilitet på inntekter? Vil selskapet gå i pluss, eller trenge kapital?

Syk utvikling egntlig.

Selskapet gikk svakt i minus i q1, konsulentvirksomheten er fullbooket i q2 og q3.
Årsaken til svakt minus var engangskostnader ifbm oppkjøpene av de to selskapene i q1 og q2.
Så, for å drive rundt null er de i mål, Bedrock teknologien og dagens avtale med tilhørende kunder skal kunne bidra positivt framover.
Selvsagt noen rundt om som ønsker å spre emi spøkelse slik at de kan shorte, men det blir altså ingen emisjon, ikke nå.
Kommer en dag dersom man gjør et oppkjøp til, men det fortalte de på q1 at de pt ikke hadde planer om.

Ingen info om inntekter. Så da tolkes det negativt.