Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Huddlestock fintech AS

Støtter denne. Renta kan bare øke uten at dette vil plage Huddlestock. Utfordringen akkurat nå er at for mange store er for opptatt med å holde offshore etc., men plutselig vil det komme flere større aksjonærer og ta plass i HUDL. Dette er jeg ikke i tvil om, og når det skjer so gjelder det å være i båten. Dette kan skje i morgen, i august, neste år, who knows.

Derfor er det for min del gledelig og betyr mye at Myrlid fortsetter å kjøpe, hvem vet, 5-10 mill aksjer for han merkes ikke engang.

Tror det er så enkelt som at markedet venter med å sende aksjen avgårde til systemet blir tatt i bruk og inntektene kommer inn i regnskapene

Imens sitter vi og venter på melding om bank nummer 2 som har venteliste på sin hjemmeside :joy:
Eller, jeg gjør.

2 Likes

Første gang jeg har registrert omsetning i Hudl aksjen på tradegate.
Får vi småsparerne i tyskland til å fatte interesse for Huddlestock vil mye være gjort, det var de som kjørte kursen i Nel fra 5-6 kroner til 35. Og kunne Nel gå 7 gangern kan hvertfall Hudl gjøre det.
Har tipset Michel Doepke i Der Aktionaer om avtalen mellom Huddlestock og Solarisbank, han kjørte flere oppslag om Nel i sin tid, det gav en ekstrem interesse.
Ikke sikkert dette fenger Doepke overhodet, men hjelper nok at Solarisbank er tysk.

https://www.tradegate.de/orderbuch.php?isin=NO0010859648

7 Likes

Har ikke fått hørt gjennom dette webinaret selv enda, men det er fra 10.juni og en av speakerne er Georg Heibel, samme mann som uttalte seg i Hudl sin Solarisbank avtale og dette webinar omhandler Brokerage.

““We are very happy to extend our product universe with an important puzzle piece: brokerage. Due to several and obvious reasons it is a logical fit in our company strategy, and we are proud to have Huddlestock, an experienced and strong partner, empowering us and being the technical connector to the custodian bank,” says Georg Heibel, Vice President Brokerage, Solarisbank GmbH.”

De sier her at TomorrowBank blir først ut og skal gå live i jul 2022.
TomorrowBank 120k+ brukere ifølge deres egen hjemmeside.
Så da vet vi at både Fina og tomorrow Bank snart er igang :grinning:

Min engelsk er noe rusten, hva er det egentlig han sier fra 28 minutter?

Satte meg opp på ventelisten bare for å følge med når det braker løs og det er nok snakk om kun kort tid.

Utdrag fra noe av teksten:
“Hab’ noch ein wenig Geduld, bald geht es los!” oversatt “Ha litt tålmodighet, det starter snart”

2 Likes

Synes det høres ut som han har litt uklar uttale men prøver si “…additional markets”.

Altså at de er først starter i Tyskland, men at de er klare for å utvide til ytterlige markeder etter hvert som etterspørsel dukker opp i tiden fremover. (Litt løst oversatt)

1 Like

Ja og at det vil være litt tilpasninger i ulike europeiske land

1 Like

Synes han sier North Europe jeg og tenkte da umiddelbart på Norden.
En av grunnen til at jeg tror Solaris kjøper opp Hudl, tilgang på det nordiske markedet umiddelbart med Hudl sin lisens i lommen nå.

Men, så var det min engelsk da :joy: :joy:

Bra gravearbeid Rodjer :+1:
Synes HUDL er en spennende aksje å være i, håper denne blir min nye Kitron

1 Like

Kitron gikk fra 6-tallet til 25 cirka?

Det som er så genialt ift Huddlestock er at inntektene vil kunne vokse dramatisk mens man ikke stort vil merke det på kostnadssiden.
Så vi får bare vente inntil flere ser lyset så vil kursbildet kunne endre seg dramatisk.
Kjenner tallknusere innen finans som har sett på Hudl caset i helgen og det er ingen overdrivelse fra min side at potensialet er voldsomt om de nå lykkes.

1 Like

Meldte meg på hos Solarisbank og fikk lastet ned deres siste rapport og uten å ha finlest hele rapporten enda framkommer det endel tall.

De som er interessert kan få den her.

solarisbank_future_of_embedded_finance.pdf (2,5 MB)

2 Likes

Jeg kjøpte den på 2,54 i tillegg har de jo betalt ut utbytte hvert år. den var vel oppe i 24,55 Jeg solgte mye på 18-22 kr sitter med noe enda.

1 Like

Veldig bra det😀
Herlig reise​:clap::clap:

Noe lignende jeg håper og tror på i Huddlestock og bør ikke utelukkes. Det som dog taler mot at reisen blir såpass er at jeg tror sterkt på at Solarisbank ser seg tjent med å sluke Huddlestock.

Jeg tror han sier “…we all know that Europe is…”, men “…additional markets…” dekker jo northern Europe også :slight_smile:

Angående inntjening pr transaksjon, så ser jeg Lunar tar 19DK pr transaksjon via SAXO. Usikker på hvordan dette blir fordelt, men kan sikkert stemme med ca 1 Euro for Hudl og 60-70% i dekningsgrad (dette vil bli høyere når de selv står som custody bank)

WHAT DOES IT COST TO INVEST WITH LUNAR
It costs 19 DKK pr. trade in brokerage up to 50.000 DKK.
Amounts over 50.000 DKK the brokerage is 0,1%.
For foreign shares there is a fee for currency exchange on 0,5% of the shares price.
It is recognized in the price shown on the share.

2 Likes

Myrlid AS fortsetter å laste ikke helt ubetydelig i Huddlestock. :grinning:

1. MYRLID AS - KONTO #2 +550 000 +34,38% 2 150 000 1,67%
4 Likes

Lett å like utviklingen så langt idag.

2 Likes

Hadde vært fint om noen kunne røsket vekk det som ligger opp til 3.35.

Har plukket litt mer enn planlagt i denne selv, så sitter på fingrene nå selv om det er fristende å plukke litt av den sperren der. :grin:

1 Like

Bare ta resten også du :grinning:

Spent på hvilken dag de melder TomorrowBank, kan ikke være mange dager unna