Haha, nei må ikke gape over for mye heller. Større fisk som Myrlid kan fortsette å plukke unna noen 100k her og der
Ja, det vil han nok kanskje fortsette med.
Kjetil er en flott kar og ser hva Hudl kan bli.
Forventer du melding for alle institusjonene som går live ifbm avtalen med Solaris?
De fleste hvertfall av en viss størrelse nå i starten.
Tomorrow Bank føler jeg meg trygg på at meldes og tror det kommer rimelig snart på bakgrunn av at Solarisbank selv har kunngjort dem
Ser ut til at Hudl ikke er mest populær på TI 85 av totalt 98 aksjer. Regner med at det bedrer seg i løpet av året.
Det er vel fordi dette kan karakteriseres som et trippel-U case (Uoppdaget, underanalysert og underpriset). Helt greit det, og jeg akkumulerer.
Ikke overrasket, dessverre.
her på forumet er det Biotek som gjelder, uforståelig for min del.
De mest populære på tek er:
Pcib
Trvx
Nano
Pho
BergenBio
Ultimo
Sjekker man kursutviklingen på disse selskapene hittil i år og siste 12mnd forstår man enda mindre.
Husker Soff var på rundt 60 plass da jeg begynte å skrive på soff tråden desember 2020, den er nå på 23.plass.
Et utrolig engasjement for biotek aksjer og jeg tror ikke det endrer seg selv om 3 av de ovennevnte er ned over 70% siste 12mnd. Virker som det ikke hindrer å fortsette å pøse inn kapitalen i de aksjene der.
Så kan man hevde at oppsiden er stor i flere av dem spesielt siden de har falt såvidt mye, nja, kanskje.
Man vet at kun 1 av 10 biotek selskap kommer gjennom nåløyet og får sitt produkt på markedet.
Vel, uansett, heldigvis er det frivillig hvor man vil plassere sin kapital.
Etter å ha tapt store beløp i Pcib var det slutt for egen del, et sted går grensen.
Enig med deg, @Rodjer
Ufattelig summer er tapt på disse biotekaksjene som er hausset opp i årevis nå
Ja, skulle gjerne skrevet rett ut hva jeg mener, men tror jeg lar det være med det jeg har skrevet, men utrolig hvor løst kapitalen sitter hos enkelte bare man nevner biotek.
@Bingo123 , jepp, en haussing som mangler sidestykke i spesielt nano, Pcib, bb og tildels trvx.
Og de som virkelig har levert og leverer, Medistim og AZT skrives det knapt om.
Normalt skygger man banen når det går til helvete en, to og hvertfall tre ganger, men tipper de fleste fortsatt sitter på og går på med nytt mot
Jeg gikk på en forholdsvis stor smell i bio også Samme med vår venn Myrlid.
Håper vi får en bedre reise i Hudl. De har ihvertfall levert de siste kvartalene. I løpet av året bør vi se konturene av hva det kan bli og starte å se et positivt bidrag fra teknologien.
Ja, diskutere med den gjengen der orker man ikke. Jeg har også gått på kjempetap dessverre
Håper den porteføljen jeg har nå etterhvert kan bli bra
Alt ordnes med reker og rødvin i PCIB (innsidespøk)
Er nok fåfengt og nytteløst.
Har dog fortsatt tro på at Pho kan bli bra, men uaktuelt å kjøpe meg inn der før i høst en gang, tipper Asieris/Cevira nærmer seg da og det tror jeg utløser noe veldig positivt.
Noen som kan hjelpe meg med å finne et tysk aksjeforum som er gratis å registrere seg på og som ser dekkende og greit ut.
Må begynne å promottere der.
*Edit. Den er visst ikke oppdatert de siste årene.
Oppdatering i 2022: Følgende oversikt er nå noen år gammel. Jeg håper at jeg snart finner tid til å oppdatere listen nedenfor. Fordi mangt et finansforum ikke lenger eksisterer eller det er knapt noen aktive besøkende (jeg tror at en av hovedårsakene er at mange investorer nå til dags foretrekker å bruke de velkjente sosiale medienettverkene… Jeg synes det er synd).
Jeg har ikke kjennskap til tyske fora, men fant denne:
Men hva er de beste tyske finansforaene på nettet? Hvilket børsforum finner jeg personlig best? Det er akkurat det du opplever nå. For jeg presenterer 6 store aksje- og børsfora og nevner mine favoritter (viktig: Selvfølgelig koster det ikke en krone å registrere seg og delta, noe som gjør det hele enda mer interessant).
Fantastisk, takk.
Da skal jeg kaste meg rundt.
men, skal ikke være enkelt.
" vBulletin-Systemmitteilung
Entschuldigung, aber zurzeit sind keine neuen Registrierungen möglich."
Nano en av topp aksjene på tek, sjekk melding som kom for 5 min siden
Nedtursmelding?
Jepp
Herregud. Bra jeg ga meg etter å ha tapt 100.000