Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Huddlestock fintech AS

Eller, jeg klarer ikke å tolke dette positivt hvertfall.

While Betalutin® showed signs of efficacy in this frail, elderly and difficult-to-treat patient population, the independent expert panel reported that the efficacy data are less promising than the data reported from the Phase 2a LYMRIT 37-01 trial.

20 middager på maemo
Eller 2 kule bruktbiler 🥲

Nå er det Ultimovacs som skal være unntaket fra regelen. Den må visst bare gå veien. Verste er at jeg har satset litt på den😀

1 Like

Over til Huddlestock, ikke de store sprell idag, men holder seg bra idag hvertfall.
Begynner å bli klar for ny melding nå. Venter egentlig på to, Tomorrow Bank og endelig oppkjøp av Trac

1 Like

Gårsdagens liste viste at Colibri solgte 1,1mill aksjer utenfor børs, kjøper var UBS Switzerland.
Det vil si kjøper er nok ikke UBS, men noen nye investorer som ligger bak.
Vi får følge med der, ser ikke bort fra at det kommer mer der i dagene som kommer.

2 Likes

Ift det jeg delte igår på fb gruppen som var bak betalingsmur tenker jeg kanskje vi her har svaret på hva det gikk i.😀

Så min antagelse er at de sluker Huddlestock i samme slengen som de sluker Solarisbank og det passer jo bra å gjøre før de tar Solarisbank på børs i løpet av 2022.

INVESTERINGER

solarisbank
+++ Eksisterende investorer investerer ytterligere 40 millioner euro i Solarisbank - se FinanceFWD . «Finanskretser sier at verdsettelsen har steget snarere enn falt sammenlignet med fjorårets 1,4 milliarder euro», heter det i rapporten. Berlin Banking as a Service FinTech samlet inn rundt 190 millioner euro i juli 2021 og ble en enhjørning . I tillegg skal private equity-selskaper være interessert i å overta Solarisbank - se Manager Magazin . Mer om Solarisbank

https://www.deutsche-startups.de/2022/06/24/dealmonitor-solarisbank-raisin/

2 Likes

Det hadde vært spennende om det kommer litt rykter og trykk på kursen ihvertfall. Er det noe hold i hvem som står bak kjøpet eller er det spekulasjon?
Trist de ikke tok 1 mill aksjer over vanlig handel :slight_smile:

Tenker du på de 1,1 mill aksjer som gikk fra Colibri til UBS så tror jeg ikke det er annet enn investorer, tenker de skal ha mer.
Jeg tror Solarisbank kan være interessert i å kjøpe Huddlestock.
Det vil gi dem umiddelbar tilgang til det nordiske markedet

Ah…trodde det du nevnte var i forbindelse med aksjekjøpet. At det er interesse tror jeg også, så vi får se om det kommer noe tilbud med en pris som er akseptabel.

1 Like

Merkelig utvikling. Går ned uansett hvordan det går på Oslo Børs. Og det etter nyhetene som har kommet.

Ja, det er fryktelig plagsomt dette her for øyeblikket.

Har tatt en liten feriepost i HUDL pga det tekniske bildet først og fremst. Etterlengtet tegn til vending i de lengste glidende snittene (MA200 + MA100) og vi er bokstavelig talt midt i et veikryss av støtte horisontalt og i glidende snitt. Fortsatt rom for spikes til nedsiden (2.50) og tenker da at jeg snitter ned hvis så skjer.

Inntrykket mitt er at det fundamentale fortsatt sitter godt her så da føltes det riktig med (gjen-)inntreden.

Lykke til!

5 Likes

Blir det aldri tomt på salgssiden i denne? Dere som har tilgang på aksjonærlister, er det EN aktør som selger eller er det bare vanlig seigpining med litt her og der?

Listene er bare for Insidere :wink:

2 Likes

Ser ingen klare trender på glidene antall forøvrig. Kun en som kan tolkes negativt av de på topp 50 iallefall. Kanskje kun justering av portefølge der og.

1 Like

Svar til pdx: Haha, regnet med det var svaret jeg fikk ja :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 Likes

Ser ut som det er mange forskjellige selgere, men Colibri invest er vel de som har solgt mest siste 14 dager. Dog bare enkelte dager.

1 Like

Var en ganske stor volumdag for ikke lenge siden. Volumet ga ikke oppgangen man forventet med slikt volum. Ergo var det overvekt av supply vs demand, og markedet trenger tid for å absorbere mengden som aksjer som ble omsatt.

1 Like

Colibri har solgt men direkte til kjøper, transaksjoner utenfor børs.

1 Like

Ble vist lengre i aksjen enn antatt ja…