@Rodjer Hva tror du skal til her? Må vi vente til regnskapene viser solide inntekter så vil det vel ta en stund ? Eller tror du på «plutselige» rykk før det? Hittil er jeg godt i minus her til tross for avtalen(e) som er signert.
For det første Mister, jeg er også i minus, dog snittet meg ned.
Jeg mener selskapet er utrolig billig og kursen i dass, jeg mener vi overhodet ikke enda har vært i nærheten av å se potensialet hverken i kurs eller i avtalene som er gjort i det siste, ei heller oppkjøpene.
Jeg holder også fast ved at jeg tror Solaris vil om ikke veldig lenge gjøre seriøst framstøt mot å kjøpe opp hele Huddlestock, ekstra motiverende for dem nå når selskapet har slik lav mcap.
Jeg tror som kjent ikke på plusstall i q2, men det blir ekstremt lite minus, store forhåpninger til guiding og presentasjonen generelt denne gang med masse påfyll om Solaris avtalen.
I tillegg er jeg veldig sikker på at det snart meldes nye kunder, både nordiske og tyske, håper også på en markedskapitaldag snart.
Jeg klorer meg fast og velger å ignorere kursen for øyeblikket, har vært med såpass lenge nå og flere ganger opplevd hvor lite som skal til før at den plutselig viser eksplosivitet(fra 2,80/2,90 til 3,40-3,70).
Men, erkjenner at kursutviklingen sålangt har vært skuffende og ikke slik jeg så for meg, men flere her har pekt på at jeg ofte er inne en 10-12 mnd for tidlig og det ser ut som de fikk rett i det, imorgen går jeg inn i min niende måned som Hudl aksjonær.
For meg virker det som det er litt for nytt og spennende til at markedet er villig til å ta noe på forskudd. Det er rett og slett ikke snakk om å sende kursen av sted før solide inntekter kommer inn i regnskapene. Vi som er villig til å satse på at det blir bra får nesten bare være tålmodige fortsatt.
Ja tenker noe av det samme. Det kan også være sommer som gjør at det er mindre aktivitet, så om vi er heldig så går kursen iallfall litt opp nå etter ferien. Jeg kommer nok til å sitte til de viser inntekter og kursen går. Ev. om vi er så “heldig” at et oppkjøp tar den avgjørelsen for meg.
Mange var nok posisjonert før kontrakten som kom, på forventning.
Argghh… Min kjøpsordre på 2.50 hadde gått ut på dato og misset selvsagt denne dippen idag. Ble for sen i avtrekkeren og stopp-auksjonen var plutselig igang. Kjedelig utvikling men jeg er samtidig ikke helt overrasket. Nå bør vi finne og på ny bekrefte gulv her ved 2.40-2.50.
Et spill som pågår nå tenker jeg, en aktør eller to som jobber med noe.
Uansett hvor lei man er og såfremt man har en fungerende hjerne så dumper man ikke ned til 2,4 tallet uten en agenda.
De seneste ukene har man kunne selge til 2,7-2,8 og det kunne man greit gjøre idag også.
Ja, det ble vel meldt markedet igår tror jeg.
Det hadde vært fint med 1-2 meldinger nå snart - først start på utrulling av løsningen med Solaris og kanskje 1 ny avtale.
100% enig, vi må få noe nå før 18.august
Hver gang denne begynner å se bedre ut i chartet, som etter gårsdagens close, så kommer det dump dagen etterpå. Irriterende opplegg
Jeg har en del øremerkede SOFF-midler i denne aksjen og som jeg svært godt kunne tenke meg å få frigjort før det blir for sent. Er det lov å håpe på snarlig utløsning av trigger-e?
Q2 18 august og fremover har jeg store forventninger, og da spesielt på videre guiding. Tror vi da vil se “hele bilde”, hvordan oppkjøpene og inngåtte kontrakter passer inn i planen til hudl. Og det viktigste av alt, bekreftelse på kommende inntekter og positiv bunnlinje.
Dette tror jeg vil endelig gi oss økt omsetning i aksjen, så er spørsmålet hvor mange som er drittlei og vil ta gevinst så snart den klatrer oppover.
Så mitt svar på spørsmålet er ja, neste uke ved Q2 presentasjonen, men hvor stor trigger avhenger av salgsviljen. Tror nok vi må vente til høsten før vi ser dobling av aksjekursen.
Fryktelig tunge uker og måneder vi har vært gjennom her nå, rett og slett forbannet kjedelig.
En uke til q2, forventer fortsatt ørlite minus på bunnlinjen, men proforma inntektene bør nå vise rundt 20 mill.
Forventer nyheter før q2.
Samme dag som Soff legger frem Q2. De har vel forøvrig for vane å komme med rapporten etter stengetid. Noen som vet om Hudl legger frem på dagtid?
Huddlestock kommer med tallene 07:30 og presentasjon kl. 14 samme dag
Det ville vært fint å kunne ta gevinst i hudl innen kl. 16.15 den 18.08
For tidlig å ta gevinst da , men skjønner hva du mente