Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Huddlestock fintech AS

@Rodjer
Det er her Solaris skal bruke bedrock?

Jepp

1 Like

Har Solaris «hele verden» som nedslagsfelt ?

“About Solarisbank: Solarisbank is Europe’s leading Banking-as-a-Service
platform. We enable other businesses to offer their own financial services both
rapidly and compliantly in the EEA and UK. Via APIs, our partners can integrate
modular financial services directly into their own product offering. Our
services cover gore banking services, fiat and crypto assets, lending as well as
payments, card issuing and processing. In 2021, we opened up branches in France,
Italy, and Spain to offer local IBANs, providing access to local financial
eco-systems in Europe’s largest markets. Headquartered in Berlin and London, our
group now boasts over 700 employees at eight locations in Europe and in India.
Combined net revenues in 2021 amounted to around EUR 100 million, representing
over 90 percent year-on-year growth. Solarisbank has more than 60 partners and
more than 5 million unique end clients on their platforms.”

2 Likes

Solaris skal ikke «bruke»… Solaris skal tilby dette til sine kunder. FinTech kunder. Tenk Neo-banks. Så, ‘adoption’ krever at FinTech tar løsningen i bruk!
Disse kundene vil tenke på dette som ‘up-sale’ muligheter, tilby et ‘value added product’ til sine eksisterende kunder, for å øke Average Revenue per Customer (du og jeg!)

2 Likes

Bra forklart!

Hei Dere

Det gledes stort til rapporten. Har fått kjøpt meg inn igjen nå etter en heller mislykket satsning her i fjor.

Synes den nye avtalen er kjempespennende, men det er noe jeg savner i debatten rundt Huddlestock. Forøvrig fra selskapet også.
I 21 synes jeg de var ok flinke til å oppdatere oss på de gjeldene avtaler de hadde inngått.

Så på q2 nå håper jeg selskapet kan gi oss en update på hvor de er hen i løypa på de «gamle» kundene.
Baader, Bnp paribas. Hva skjedde med pecunia? Osv osv……

Uansett masse lykke til og håper vi snart tar godt farvel til 2 tallet :+1:

2 Likes

Gledelig, men ikke uventet eller overraskende at Sagmo har Huddlestock som en av sine 3 favoritter :grinning::+1:

3 Likes

Invitation to Huddlestock Fintech’s first half 2022 results presentation, Thursday 18 August 2022

1 Like

Hva skjedde i dag…opp nesten 10%. Er det @Hellandhighwater som har hatt middagen sin og kjøpt seg inn :smiley:

Aksjemarkedet er noe helt for seg selv
At denne har fått ligge nærmest i brakk etter nyhetene er jo ganske utrolig. På tide med litt action

Vært litt indisponert idag, men er ikke overrasket over utviklingen :joy: :joy:

Det var ikke veldig mange aksjer som gikk, og det sier jo samtidig litt om potensialet dersom noen virkelig ønsker seg inn

1 Like

Eller om noen ønsker seg ut…

Når en eller flere «samlede» poster hever kursen så peker vel dette naturlig på at noen ønsket seg inn!

Edit: men, ja enig

Ganske opplagt tror jeg at noen ønsket seg inn eller akkumulerte, man skal ikke glemme at det allerede idag sitter aksjonærer med ufattelig dype lommer i Hudl som er begeistret for selskapet.
Jeg vet ikke hvem som har begynt å kjøpe idag, men nedsalg har nå pågått over så lang tid at de som er drittlei og ville ut under 3 nok i stor grad er ute, synd for dem er min første tanke, men sånn er det

På meg virker det som at mange av de som har villet ut er ute nå, ifølge aksjelistene kan man se at de fleste som har solgt har solgt seg ned til 0 aksjer igjen, noe som er positivt.
Det har blitt dumpet større og mindre poster i selskapet nå over flere måneder på kurs rundt 2,7-2,85 ish.
Nå tror jeg neste er rundt 3,5, der kan det være endel motstand, men med gode meldinger, et greit q2 med vyer og økt omsetning er veien til både 4 og 5 svært kort her.

Har som sagt ikke fått fulgt med selv idag, men har blitt oppdatert nå av bekjente som sier at ordreboken idag var totalt anderledes enn på lenge

Hva tror du om guidingen på torsdag @Rodjer ?

Tja, jeg er usikker, usikker i den forstand at de 75 mill de guidet for 2022 ved q1, jeg vet ikke hva de har lagt til grunn der.
Har de tatt med Trac der, har de tatt med inntekter fra Solaris avtalen som ikke var signert på det tidspunktet, jeg er i tvil.
Men, jeg tror Bedrock inntektene kan overraske oss positivt allerede fra q3.

Så, helt ærlig vet jeg ikke om de står på 75 mill eller øker til opp mot 90 eksempelvis.

Men, jeg tror ganske sikkert at de kommer til å guide en særdeles sterk pipeline, jeg tror det er utrolig mange kunder som nå er svært nær å close, det begrunner jeg med et av intervju svarene fra Skajem gjengitt av meg på fb gruppen

2 Likes

@Hpbjorn

Har du sett på det tekniske rundt Huddlestock etter idag?
I tilfelle ikke, har du mulighet for å dele dine tanker utfra hvordan det ser ut nå, antar det tekniske har styrket seg.

På forhånd takk.