Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Huddlestock fintech AS

Uten å ha kikket mye så er iaf kursen nå over alle glidende snitt f.o.m idag. Men intet stort er endret utover det. Volum ikke imponerende på bevegelsen men allikevel høyere enn foregående dager. Syretesten er fortsatt å holde 3kr (og helst over glidende snitt slik at vi kan få en positiv divergens i disse). Fra min erfaring er ikke bevegelser som går gjennom alle glidende snitt nødvendigvis veldig robuste så jeg forventer at den faller tilbake uten andre triggere. Da er det isåfall viktig at den fortsetter med å sette høyere bunner (HL).

Kan med litt velvilje skimte en OHS i daily chart men den er veldig skjev og kun noe dens mor kan like :wink:

Neste naturlige og åpenbare motstand / volumområde ligger rundt 3.40-3,60 en plass.

6 Likes

Mange takk! :grinning:

Voldsomt så ivrig den posten på 230k var idag da, flyttet stadig oppover for å få fill :+1:

opplagt en aktør som var bestemt i sin sak ja, hyggelig

Da er jaggu denne delen av porteføljen i pluss igjen…

2 Likes

Alltid hyggelig når pendelen svinger over til pluss.
:grinning:

1 Like

Det nærmer seg beta lansering hos Fina. Jeg fikk denne meldingen i dag:

In the coming weeks, we will invite more and more people to pre-test our app. By signing up, you’ve reserved a spot on our waiting list and we can’t wait to finally show you our app.

4 Likes

Jeg har fokusert på Tomorrow Bank, er det denne fra Fina?

Ja, ser rett ut. www.heyfina.com.

Selskapet er under oppstart, så Tomorrow er langt viktigere å få på plass.

2 Likes

Huddlestock Fintech AS (OSE: HUDL) Q2 and first half-year 2022 Financial Report

Var tapene forventet ?

Inntektene overstiger vel forventningene, usikker om tapet pr nå var forventet i denne størrelsen.
Usikker hvordan markedet reagerer på dette idag. Det er jo et vekst selskap, så er naturlig med minus resultat i 1H vil jeg si.

1 Like

Fått skummet kjapt gjennom rapporten.
Inntektene uten tvil i øvre del av hva man kunne forvente, men det er også kostsiden.
Men, de er et selskap i sterk vekst uten tvil og inntektene vil snart overgå kostnadene.

1 Like

Oslo Børs bruker uansett å straffe selskaper som melder tap. Så forventer dessverre litt nedtur i dag. Håper jeg tar feil.

Dette er vel en rapport mest egnet for å senke- eller dempe videre vekst på aksjekursen !?
Tap må på den ene siden eventuelt forklares, men enda viktigere er det å guide tydelig mot bedre tider- i fall om man selv tror på dette. Hvorfor skal vi ellers tro på det?

Hva er bakgrunn her;

1. Holde aksjekursen nede
  2. Holde forventningene til forventet fremtidig lønnsom drift nede

Jeg aner personlig ikke, men har bestemt meg for å sitte videre .

De må vel snart ha mer penger?

Huddlestock Fintech has successfully completed several private placements in the last 12 months to support its growth plans and M&A activity. The company and the Group consider its liquidity to be manageable due to cash in accounts of NOK 4.45 million as of 30th June 2022.

Legge man på 5 mill i siste rettede emi (Njord) så må det vel mer påfyll til i Q3/Q4?

1 Like

Finnes ingen selskaper som lager rapporter for å styre aksjekursen ned.

Rapporten skal jo gi et korrekt bilde av hvordan ting går. og her brennes det penger i stor stil.

2 Likes

Dette var skuffende greier :-1:

Takk for avklaring