Her ser vi det nok litt forskjellig.
Flere ganger under presentasjonen idag så ble det gjentatt at flere kunder er i loopen og på forskjellige stadie i prosessen, men det kommer nyheter i den nærmeste framtid.
Mange som sitter i Huddlestock som aksjonærer eller som sitter på gjerdet venter på at selskapet skal melde om at første kunde er live og har startet onbordingen av sine egne kunder, når den meldingen kommer vil det definitivt endre dynamikken i aksjen, det er jeg rimelig sikker på.
Da har startskuddet gått for at generering av inntekter fra Bedrock er et faktum. Nummer 2, 3, 4, og 5 vil komme ganske kjapt deretter ble det sagt. I tillegg jobbes det bredt med kunder i Norgen og Norden.
Men, opplagt, det må volum til for at Hudl skal dra inn store inntekter og det skjer ikke neste uke eller neste måned, men poenget og signalet ved at de er igang vil utvilsomt gi en positiv effekt.
Jeg vet ikke når dette kommer, men mellom linjene idag kan man helt klart skjønne at det er snakk om kun kort tid.
At vi kan se kurs på både 4 og 5 kroner om ikke altfor lang tid er jeg rimelig trygg på.
Når det gjelder inntekter pr trade har det blitt nevnt ca. 1euro som snitt pris.
Selv om jeg er og har vært aksjonær lenge i Hudl så prøver jeg å se etter tegn til bekymring for min investering, jeg finner det ikke så langt, heller tvert imot.
Selv om kursen egentlig står på stedet hvil så er jeg mer trygg enn noengang på at jeg har investert i en kommende vinner.
Jeg er vant til å stå opp for det jeg sier og forsvare meg og det kommer jeg til å fortsette med.
Selskapet har lite cash, men det er ikke noe nytt, det har de hatt gjennom mange kvartal nå.
Man klarer ikke skremme meg med slikt, jeg mener og har tro på at disse investeringene som har blitt gjort har vært helt nødvendige for å sette Hudl i dagens unike situasjon.