Spot on med 2,50!
Tror kanskje den vender oppover igjen nå
Spot on med 2,50!
Tror kanskje den vender oppover igjen nå
FA skriver om Hudl, verden står ikke til påske.
Dette er bra. Konsulentvirksomheten er fundamentet i Huddelstock, og dekket nesten alle kostnader før denne avtalen.
Utrolig merkelig utvikling. Får litt fart og kommer opp, men så dumpes det aksjer igjen på 2,40 tallet som om ingenting skulle ha skjedd. Salgsviljen i denne aksjen kan ingen klage på !
Ingen kan klage på salgsviljen nei
Herlig slik at vi nå kanskje en gang for alle kan få ut de trøtte og leie aksjonærene før de store kontraktene kommer, de kommer nok rimelig snart tror jeg.
De som driver å holder oss her nede fortjener ikke oppturen som jeg tror kommer.
Utrolig bra omsetning denne uken ift det vanlige og det er kjempehyggelig.
Nå tar det helt av her, til og med E24 har skrevet 2-3 setninger idag om kontrakten.
Kanskje dette er dagen hvor det meste snur
2,2 mill aksjer omsatt i løpet av denne uken hittil - og prisen er ned 4 øre fra sist ukes close
For håpe vi snart er klar for et lite rally her.
Høres kanskje dumt ut å si etter mer eller mindre sidelengs utvikling de siste 12mnd, men startskuddet går nå.
Ganske trygg på at de som selger nå begår sin største tabbe på slutten av 2022 men de om det.
Disse lange tunge periodene som ofte skiller mellom tapere og vinnere
Topp 50 har i alle fall økt andelen sin siste måned, fra 76,74% til 78,09%. Men så er andelen ned hvis en ser på hele året.
Med så mye positivt som er kommet den siste tiden og signalene på hva som er på gang, så synes jeg salgspresset er unaturlig stort. Store poster, vi snakker 250’ aksjer som kun ligger på salg for å presse kursen ned. Salg av noen få aksjer ned på kjøper kun for å trykke ned kursen igjen ser vi ofte. For meg virker det som noen har en agenda, og det er ikke å løfte kursen.
Forhåpentligvis nærmer vi oss tidspunktet hvor det blir nærmest umulig å stagge kursen, da satser jeg på en ketchup effekt
Ordrebildet viser potensial for en fin close men det spørs vel, er jo fredag også
Synes ordrebilde gjennom dagen har vært annerledes enn ved tidligere meldinger. Tidligere har det vært økt omsetning og kurs en kort tid, deretter falt ned på tidligere nivå. I dag har vi hatt god omsetning hele dagen og kursen har holdt seg bra, dog noe nedsalg.
De første dagene neste uke blir spennende, faller vi tilbake på lav omsetning eller har vi mer enn vi har hatt de siste ukene, som er vel rundt 200’ aksjer omsatt daglig.
Veldig spent på om forrige uke og spesielt fredagen markerte trendskiftet i Huddlestock.
Forrige ukes omsetning er den høyeste jeg har registrert(kan huske) siste 12mnd og vi vet at fryktelig mange av de med alt fra 20k til 500k som sikkert var trøtt og lei eller av andre årsaker måtte selge er ute.
Saa Invest, en av de største aksjonærene i Hudl nappet til seg ytterligere 350k aksjer på tirsdag mens flere større sannsynligvis fortsatte å øke onsdag og torsdag og mest sannsynlig også på fredag.
Det eneste som mangler for min del nå før vi skriver 2023 er at vi får et par større signeringer i Tyskland samt en i Norden så tenker jeg flere får et tydeligere bilde av hvordan dette selskapets inntekter og bunnlinje vil kunne utvikle seg framover.
Husk at lisensen som de fikk med seg ved Trac oppkjøpet vil brukes i Norden samt Tyskland og omkringliggende land.
En ren formalitet for Bafin(Tysklands svar på Finanstilsynet) å godkjenne denne søknaden og således vil marginene til Huddlestock følgelige øke betydelig.
Vi går nå inn i de siste 4 ukene før julen ringes inn og dette blir utrolig spennende uker for oss aksjonærer tror jeg.
Duket for en bra start i morgen da😀
Liten omsetning, men 4 handler.
Ja, bær snart stige nå.
Du har troen enda her? Synes du har vært tålmodig. Har ikke somlet meg til å kjøpe enda, selv om jeg stadig er innom for vurdere kjøp
Jeg holder ut, anbefaler deg å kjøpe litt ganske kjapt, har tro på opptur før jul
Forstår ikke helt hvorfor kursen holder såpass igjen. Er det noen åpenbare grunner? Er det et emisjonsbehov som gjør en del engstelig? Mulig jeg spør dumt, men jeg kommer til å lese meg opp på nytt igjen her
WOW!