Velger å tro på noen større signeringer, så får vi se om det blir Tyskland, Norden eller begge deler.
Kanskje det kan komme en større aktør i Norge.
Det finnes som kjent flere større som ikke driver med aksjehandel og som lass av brukere.
Fintech tenker som regel langt på siden av det tradisjonelle så man skal ikke bli forundret om noe spesielt kan dukke opp.
TTT er sikkert og visst i disse spennende vekstselskapene. Samlet porteføljeverdi står temmelig bom stille i påvente av kurseksplosjoner i flere selskaper. Bare å sitte stille og innstille seg på at det ikke skjer over natta, men at det plutselig kommer små rykk og at det forhåpentligvis dannes nye gulv. Huddlestock har jeg knalltro på etter utviklingen i selskapet siste tiden.
Huddle sjefen fremstår veldig bra. Han er nr 2 ut, etter Stig fra NBX.
Ja, sitter og ser på, han virker utrolig flink og kunnskapsrik.
Engasjerende og interessant
Han fremstår som han har svært god innsikt og peiling. Godt å høre på.
Vet dere om det blir lagt ut for å se i etterkant?
Står opptak så det antar jeg
Dagens event i Oslo hvor CEO Skajem i Huddlestock deltar.
Link til å følge dette finner du nederst her.
13:00:00 13:10:00 Welcome and Introductions
13:10:00 13:30:00 Custody and safekeeping of digital assets
Stig Kjos-Mathisen, CEO Norwegian Block Exchange
13:30:00 13:50:00 Investing as a Service John Skajem, CEO Huddlestock
Torbjørn Bull-Jensen, CEO Arcane
14:10:00 14:30:00 Financial Intelligence and critical research
Espen Teigland, Investornytt
14:30:00 14:50:00 The Future of DeFi Beyond Crypto
Vahid Toosi, CEO Norn
Direktelink landingsside LIVE og opptak:
https://channel.royalcast.com/lan…/hegnarmedia/20221207_1/
Direktelink for sosiale medier LIVE og opptak:
https://channel.royalcast.com/webcast/hegnarmedia/20221207_1
Streames live nå. Tror du kan se streamen i reprise etterpå.
Er HO media som produserer, de pleier å legge ut opptak.
Jeg fyller på med 10’ aksjer til 2,49
Artig at konsulentdelen vokser bra. Da venter vi bare på Bedrock meldinger, som drar oss opp mot 4,- Greit med volum om dagen, men det virker til at det fortsatt er noen som vil ut til rundt 2,50.
Noe helt annet, mens vi venter på meldinger slenger jeg ut en liten spekulasjon. Jeg ser at Investornytt satser litt om dagen, så da lanserer jeg det som mulig klient til melding om at Huddlestock “has signed an agreement with a leading Nordic investor news site, counting more than 25.000 users” Jeg mener Investornytt sier at de har 58k unike brukere pr dag. Hvor mange av de som er registrerte har jeg ikke informasjon på.
De har en hårete visjon:
Vår visjon er å bli Nordens ledende finans og samlingssted for alle typer investorer, og med dette samarbeidet kan vi dele innhold leserne våre vil kunne ha stor nytte av. Vi er stolte av å kunne levere kunnskapsbasert og transparent informasjon.
Veien videre:
Vi jobber kontinuerlig med å utvikle tilbudet, og å skape ytterligere verdi for våre brukere og har flere spennende prosjekter på trappene.
Ja, veldig hyggelig at konsulentvirksomheten nå viser vei mens vi venter på det som skal gi oss klingende mynt i kassen skal komme, Bedrock kundene.
Spennende betraktninger du gjør deg ift Investornytt, det kan nok ikke utelukkes samtidig som det nok sikkert finnes noen svenske og danske lignende medium som det kan være.
Blir spennende å høre etterhvert, uten tvil hadde det vært fordømt kjekt om det var en norsk aktør.
Tror uansett vi vil se et betydelig antall norske og nordiske aktører framover poppe opp med Bedrock løsningen, for de som allerede har en stor kundegruppe og ser muligheter.
Likte Skajem sin gjennomgang på onsdag, og i den grad en kan legge noe mellom linjene på det han sa så blir det utrolig spennende om de har noe på gang i Tyskland også, type E24 i Norge. Regner med de er betydelig større der borte. Skajem virket iallefall veldig fokusert/bevisst på mulighetene som ligger der.
Nok en gang, vi er lovet mer enn en melding før jul og tiden tikker ned. Spent på hva de har på gang, omfanget og hva det gjør med kursen.
Endel aksjonærer ser ut til totalt å neglisjere at det skal komme nyheter før jul, mulig de ikke tror på det, kan jo være en mulighet.
Ei heller sikkert at de hverken er medlemmer i fb gruppen eller fulgte q3 presentasjonen, vel da selger man i blinde.
Håper de som selger, selger seg helt ut nå og ikke blir sittende med noen poster, de som ødelegger for oss akkurat nå fra å ligge rundt 2,70 kan meget gjerne for min del gå glipp av oppturen når den kommer.
Noe spennende på gang i FB gruppen? Setter pris på om du fx 1 gang i uken gir en liten oppdatering over bra input derfra. Jeg har ikke bruker og gidder ikke å melde meg inn bare for det
Litt ymse hvor mye som skjer der, oftest jeg som skriver innlegg(noen vil sikkert mene av ymse kvalitet ), men har vært litt høyere engasjement fra flere også den seneste tiden
Nja det har nå tatt seg opp. 1300 medlemmer og flere av de større aksjonærene er medlemmer. Noen av dem bidrar også med noen kommentarer av og til. Men er en trygg på case og forstår hva det går i så tror jeg ikke en går glipp av noe essensielt med ikke å være på fjesboka. Det meste driftsrelaterte mener jeg kommer her på tråden også. Min mening.
Følger jo mest med på hva selskapet sier og hva de forskjellige her klarer å grave opp. Føler jo at vi at vi sitter på en bombe. Venter bare på at den skal smelle, men det kan jo selvfølgelig være en blindgjenger.
Er det blindgjenger så har jeg gått på en kraftig smell. Har satt meg skikkelig inn i selskapet og hva de har gjort så langt. Går det som de skisserer, noe som jeg er overbevist om, så kommer denne til å klatre mye kursmessig. Jeg er så trygg som jeg kan være
Ser at HUDDLESTOCK FINTECH AS selger 1.150.000 aksjer på dagens liste. Sikkert en god forklaring på dette. Noen forslag?