Jeg antar at årsaken til at selskapet valgte å beholde sine aksjer og trykke opp nye ibm oppkjøpene ene og alene skyldes at de da kan selge ut litt egne aksjer underveis for å opprettholde/styrke egen likviditet.
Etter mine bedømmelser er vi nå inne i de 2, maks 3 siste kvartal med minus.
Ser ikke det på siste ukes handel i Trading View. Kan de være omsatt utenom børs?
Omsatt utenfor børs ja
Positivt at de finner kjøper(e) for aksjene.
Det ligger 500k aksjer i kjøp på 2,50 nå. Blir de trukket før åpning??
Noen som har anbefalt Huddle som julekule?
Regner med at jeg fant ut hva som skjer nå. Kameraten til Rodjer det her vel Ikke langsiktige investorer?
Kommenterer bare på Twitter hvor han også er.
Har ikke selv tilgang på artikkelen
Hvis det er julekule fra investornytt (jeg har heller ikke lest artikkelen), så er det fint med litt oppmerksomhet. 10% opp på høy omsetning er ikke negativt ihvertfall.
Veldig positivt!
Det undrer meg dog at endel velger å selge fortsatt på disse nivåene, jeg venter meldinger hvilken dag som helst.
Følger man Coolbreeze på Twitter så har han vært opptatt av Huddlestock over lang tid og det er forståelig for min del
Å selge aksjer når du er tilbake i break even etter tap skjer hele tiden. Psykologisk forklaring på det, men ikke alltid fornuftig for det.
Hvis det kommer en godmelding i tillegg mens de har oppmerksomheten til investorer hadde det vært knall. Da tror jeg det går raskt mot 4,- ihvertfall. Jeg henger på aksjene mine en stund til uansett.
Har vært et utrolig salgspress over lengre tid nå, skikkelig frustrerende. Men at den oppdages og brukes som julekule er ingen overraskelse, men perfekt timing. Nærmer oss to millioner i omsetning så har ristet godt i treet så langt. Kommer disse meldingene så kan det går fort et stykke opp ja.
Er det en som kan ta de 100k som ligger opp mot 2,74. Da går jeg i 0 på investeringen i Hudl
Bare håpe noen tar litt nå, brytes 2,70 er vi et sjumisteg nærmere 3
Jeg forstår på Investornytt at de legger ut en Hudl analyse klokken 12, som er åpen til alle som er registrert hos dem. Usikker på om det er hele analysen eller bare at det var “julekule” i går. Sikkert noe interessant der.
Takk, jeg skal følge med.
Huddlestock solgte 1.800.000 aksjer på lista i dag.
Noen av de store eierne som tar unna?
Litt begge deler. Noen store eiere kjøper seg opp og noen selger seg ut. Ikke lett å tolke.
Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.
Kommer det ikke frem noe sted hvem som kjøper de aksjene som Huddlestock selger?
Joda, det står på listene.
Såvidt jeg kan se så er det større eksisterende aksjonærer